מה חשוב לבדוק במועדון בת המצווה של הבת שלך?

לבת שלכם יומולדת 12 ובת מצווה בקרוב, מזל טוב! בת מצווה זה לא סתם עוד יום הולדת.

לכן, זה הזמן לחפש ולמצוא את המקום לאירוע שלכם.

מעוניינים בטיפים איך למצוא את המקום המושלם ביותר? בוודאי תשמחו לשמוע מה חשוב במיוחד לבדוק במועדון האירועים בשביל שהערב שלכם יהיה נהדר ובלתי נשכח.

 

האוכל

אירוע מושלם מתחיל באוכל טוב. האוכל הוא רכיב משמעותי ביותר באירוע שלכם ולכן כדאי מאוד לבדוק את התפריט במקום אליו תלכו. האם יש תפריט בשרי? חלבי? מנות ראשונות ואחרונות, בר משקאות ואולי גם קצת אלכוהול למבוגרים שבאורחים? כל אלה הם פרטים חשובים שכדאי לכם להחליט קודם כל בעצמכם מה אתם מעוניינים להציע לאורחים שלכם ולקבל הצעה על פי רצונות אלו.

 

מקום עם הפקה עצמאית

כאשר אנו ניגשים לבחירת מקום האירוע לבת המצווה של בתכם חשוב מאוד לוודא שכל האמצעים יעמדו לרשותכם:

  • דיג'יי מקצועי וכל מערכות השמע
  • מנחה שעושה הפעלות והרקדות
  • מערך הסעות הלוך וחזור
  • צלם מגנטים ואלבום דיגיטלי
  • אטרקציות שיעזרו לאורחים שלכם להשתחרר וליהנות מערב בלתי נשכח

וזו רק רשימה קצרה וחלקית – אך בוודאי תשמחו לדעת שאצל מועדון הג׳ורדן הכול כלול, ובהתאם לחבילה שתרכשו תוכלו ליהנות מערב מופלא שבו כל כאב הראש של הטיפול והסידור של האירוע ירד לכם מהראש.

 

כמה מוזמנים יש לכם?

חשוב לדעת מה מספר המוזמנים שלכם, משפחה קרובה ורחוקה, חברים שלכם ההורים וכמובן החברות והחברים מבית הספר של הבת, וגם חברים מהחוגים והשכונה בכלל.  מקובל להזמין הסעה לחברים ולכן חשוב שתדעו מה מספר הילדים שמגיעים ועל פי זה להזמין הסעה אחת או יותר. האם תזדקקו למיניבוס בלבד, אוטובוס, או אפילו לשניהם. המשפחה והחברים שלכם עשויים להגיע עצמאית או גם כן בהסעה לכן קודם כל תעשו חושבים ואומדן כללי של כמה יגיעו. כמובן חוץ מההסעה צריך שהמועדון עצמו יהיה מספיק להכיל את כולם.

 

מה המחיר של ערב כזה?

כמו כל דבר בחיים גם לאירועים שאנחנו עושים יש טווח רחב מאוד. לעיתים עודף האפשרויות מקשה עלינו מאוד בבחירה ואף עלול לגרום לנו לייאוש. אז בשביל לחסוך את כל זה אתם מוזמנים לחפש מועדונים לבת מצווה בראשון לציון ולראות שבמרכז אירועים זה טווח המחירים נוח מאוד ומתחיל ב 3,000 ₪ לחבילה בסיסית של בת מצווה שייתכן ומספיקה בהחלט לצרכיכם. במידה ותרצו תוספות שונות המחיר יעלה בהתאם ועד לחבילה המורחבת ביותר בעלות של 4,900 ₪.

 

לסיכום

כל המשפחה והחברים מתרגשים לקראת האירוע שלכם, זה הזמן לדמיין ולהביא למציאות את מה שאתם והבת שלכם חולמים עליו כבר זמן רב. בת המצווה שבה ילדתכם שעוברת לשלב הבגרות מוקפת בחברות ובאנשים שאוהבים אותה. אז צאו לדרך ותרכיבו לכם את חבילת האירוע המושלם!

 

רחבת ריקודים

אולי יעניין אותך גם