איך לתכנן לילד מסיבה מהחלומות – המדריך המלא

היום המיוחד בשנה הגיע ואנחנו רוצים לחגוג את יום הולדתו של ילדנו בצורה הכי כיפית שיש. לא תמיד נדע איך להרים לנסיך שלנו את האירוע הכי חגיגי שיש. אחת המטרות העיקריות שאנחנו רוצים להגיע אליהן במסיבת יום ההולדת הזו, היא הענקת השמחה לילד והבחירה האישית שלו בדברים שונים, וכמובן שיהיו מגוון אטרקציות שירימו לחגיגה. קבלו את הרעיונות הכי טובים עבור תכנון מסיבה מהחלומות עבור הילד.

 

1. שתפו את הילד בתהליך

לפני שמתחילים בכלל לתכנן את המסיבה או משוחחים עם ספקים למיניהם, חשוב מאוד לשאול את הילד לדעתו ומה הוא היה רוצה שיהיה במסיבת יום ההולדת שלו. ייתכן כי ילדכם יהיה מעוניין במסיבה עם נושא מסוים או אטרקציות מסוימות ביום החגיגי.

גם אם עולה לכם רעיון ואתם מעוניינים להוציא אותו לפועל, רצוי לשתף את הילד במחשבה ולראות איך הוא יגיב בנושא. ייתכן כי רעיונות שממש מגניבים בעיניכם, לא ממש ידברו אליו. עם זאת, אם נראה לכם כי דבר מסוים מוכרח להיות ביום ההולדת והילד אינו מסכים איתכם על כך, נסו להסביר לו בצורה ברורה את הסיבה והמחשבה שלכם מאחורי הרעיון.

חגיגות

2. קבעו נושא מראש

אם אתם מעוניינים לייצר עבור הילד שלכם זיכרון מתוק לכל החיים, אל תשכחו לוודא שכל המסיבה תתקיים תחת אותו נושא. בחירת נושא קבוע מראש יכולה להקל עליכם במגוון הרעיונות השונים ולכוון אתכם למשהו ספציפי שכל האירוע ימותג לפיו. נסו לא להעמיס יותר מידי רעיונות בנושא אחד ולנסות להיות ממוקדים.

 

3. אל תשכחו להוסיף קישוטים

יום הולדת הוא חגיגה אחת גדולה, במיוחד כשיש מתנות ואינסוף קישוטים שהילד אוהב. האבזור יכלול לרוב עוגות, קישוטים על הקירות, שלטים, תפאורה, בובות, בלונים, כדורי כוורת, גלילי קרפ צבעוניים ועוד. אם אתם מקיימים את מסיבת יום ההולדת באזור דרום המדינה, תוכלו להזמין בלונים באשדוד וליהנות מהצבעוניות והחגיגיות.

 

4. אטרקציות מטורפות

אם אתם מעוניינים במסיבת יום הולדת מהחלומות, אתם זקוקים לאטרקציות שישאירו את כולם פעורי פה ויגרמו לילד שלכם להרגיש הכי מיוחד בעולם. האטרקציות הללו יכולות להיות הפעלות קרקס, עמדות ארקייד, עמדת צילום, משחקי מציאות מדומה, אמן חושים או דמויות גיבורי על. האטרקציות הללו הן אלה שתופסות גם את תשומת הלב של הילדים וגם את של חוגג יום ההולדת.

 

5. פרסים עבור הילדים

פרסים תמיד עושים שמח לילדים – הם נהנים לצאת מהמסיבה עם שלל רב. אם מדובר בילדים עד גילאי 12, מאוד כיף לחלק להם פרסים בפעילויות שונות. אם אתם שוכרים קוסם, ליצן, אמן חושים, סטנדאפיסט או כל איש מקצוע אחר, בדקו איתו את נושא הפרסים על מנת לוודא שאכן הוא מחלק פרסים והפתעות שונות לילדים.

מסיבת חלומות

אולי יעניין אותך גם