זה הציוד הכי נפוץ להשכרה באירועים

 

השכרת ציוד לאירועים הינו הליך שכיח שמתבצע במרבית המקרים על ידי מפיקי אירועים מנוסים שאחראיים על סידור מרחב האירוח (חצר, אולם, גן אירועים ועוד). יצאנו לבדוק מהו הציוד הנפוץ ביותר שמושכר על ידיהם, כדי להקל על מי שלקחו על עצמם את עניין ההפקה, מבלי לדעת מה עליהם לעשות ובמה לבחור. הישארו כאן ותגלו את הציוד שמושכר באופן יום יומי, כדי שתוכלו לקבל השראה ולהתחיל בהליך ההזמנה.

 

מזנוני אוכל מעוצבים

סביר להניח שראיתם לא פעם את המזנונים שעליהם מוגשות מנות האוכל. אם כך, זו ההזדמנות לגלות שהם אינם שייכים למקום האירוח, אלא הם הושכרו על ידי המארחים. נציין שיש כל מיני עיצובים של מזנונים, כך שכל אחד יכול לבחור את הדגם המתאים לו ביותר. רגע לפני שנמשיך הלאה, נציג בפניכם את המזנונים הנפוצים ביותר שהושכרו לאחרונה:

  • מזנון בר למשקאות אלכוהוליים
  • מזנון כפרי למנות חמות וקרות
  • מזנון אוכל לבן

מזנוני אוכל

כיסאות ושולחנות מעוצבים

מפיקי אירועים צריכים להזמין כיסאות ושולחנות מסוגים שונים. מומחים בתחום הסבירו לנו שיש חברת השכרה מוכרת ומומלצת שנקראת חברת יהלום. זו מספקת היצע עצום של כיסאות ושולחנות, כך שניתן לבחור את אלה המתאימים ביותר לסגנון האירוע. נסביר שאם תרצו לסדר שולחנות בר שיאפשרו לאורחים לנשנש את המנות הראשונות על כיסאות גבוהים, יוכלו פשוט לבחור בשולחנות תואמים וכיסאות בר בעיצובים יוקרתיים.

 

כלי אוכל

סביר להניח שציפיתם לראות כאן את כלי האוכל (צלחות, כוסות, סכו"ם) שחייבים להימצא על גבי כל שולחן אוכל. לא נלאה בפרטים אודות ציוד נפוץ זה, אלא רק נאמר שתוכלו להשיג אותו בכל חברה שמציעה השכרת ציוד לאירועים.

נדגיש שעליכם לבדוק את איכות הציוד. שכן, אינכם רוצים לגלות ביום האירוע שקיבלתם כלי אוכל חלודים ושבורים. לכן, נמליץ לערוך בירור מקדים אודות חברת ההשכרה, כדי שתוכלו לוודא שזו נחשבת למומלצת בתחום. כך תוכלו להפחית את הסיכוי לקיומן של הפתעות לא נעימות.

 

פתרונות הצללה ופינות זולה

פינות הזולה הפכו להיות שם דבר בתחום האירועים. שכן, כל בעל אירוע שמכבד את עצמו, מוסיף פינה שכזו, מתוך ידיעה שהיא תהיה שימושית עבור מרבית האורחים. זו כנראה הסיבה שהובילה לכניסתו של ציוד זה למדריך הנוכחי. שכן, הוא התגלה כנפוץ ביותר, במיוחד בחתונות, בר מצוות וימי הולדת. מי שמקיימים את האירוע בשעות היום, נוהגים להזמין גם פתרונות הצללה כמו גזיבו ורשתות צל גדולות.

 

השורה התחתונה

אלה היו 4 פריטי הציוד הנפוצים ביותר שמושכרים לאירועים מסוגים שונים. בשלב זה אתם יודעים מהם, כך שתצטרכו רק לברר כמה אורחים צפויים לפקוד את האירוע שלכם ולבצע הזמנה בהתאם. נאחל כעת שתיהנו לא רק מהאירוע עצמו, אלא גם מהליך ההפקה והארגון שלו.

השכרה באירועים

אולי יעניין אותך גם