טיפים לבחירת כיפות לבר מצווה

אירוע בר מצווה הוא אחד האירועים המשמעותיים בחיינו, כהורים ובטח עבור הילד המתבגר, ההופך לגבר מן המניין על פי המסורת היהודית. את אירוע בר המצווה נהוג לחגוג עם החברים ובני משפחה, כאשר אחת המזכרות הפופולאריות באירוע זה היא כיפות לבר מצווה. במיוחד בשבילכם, ריכזנו את הטיפים שיעזרו לכם לבחור את הכיפות המתאימות ביותר

 

מזכרות מאירוע בר המצווה

על פי המסורת היהודית, נערים שהגיעו לגיל 13 הופכים להיות גברים מן המניין ונכנסים לעול תורה ומצוות. את המאורע החשוב והמרגש הזה, הן עבורנו כהורים והן עבור הנער עצמו, נהוג ומקובל לחגוג את האירוע כמיטב המסורת, עם המון שירים, שמחה וכמובן, אוכל טוב.

על מנת להפוך את האירוע המרגש שלנו לאירוע בלתי נשכח, כדאי להשאיר מזכרות מהאירוע לאורחים. כאשר בוחרים מזכרות לאירוע בר מצווה, מומלץ לבחור במזכרות איכותיות ושימושיות, כך שהאורחים אכן יעשו בהם שימוש ואם אתם מחפשים רעיון למזכרת כזאת, כיפות לבר מצווה הן בהחלט פתרון מושלם.

כיפות לבר מצווה

כיפות לבר מצווה – מזכרת ייחודית מהאירוע שלכם

אירוע בר המצווה הוא אירוע מסורתי בעיקרו, כך שמקובל שלאורך האירוע או לפחות בחלקים מרכזיים בו, הגברים חובשים כיפה לראשם. רכישת כיפות לבר מצווה יכולה להיות רעיון מקורי לאירוע שלכם, כך שכל הגברים יהיו עם אותה כיפה בעלת השם של הנער שהגיע למצוות ותאריך האירוע וכן מהווה פתרון מושלם עבור אלו שלא הגיעו עם כיפה.

כפיות לבר מצווה יכולות להיות גם מזכרת ייחודית ושימושית, היות וכיפות בכלל הן פריט שימושי בו אנחנו יכולים להשתמש באירועים כמו קידוש משפחתי, תפילה בבית הכנסת ומועדים אחרים, כך שניתן להשתמש בכיפות לבר מצווה עם כיתוב שם ותאריך במגוון אירועים ומקומות אחרים.

 

 טיפים לבחירת כיפות לבר מצווה

אז איך בוחרים כיפות לבר מצווה? הנה לפניכם כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם לבחור את הכיפות המתאימות ביותר:

כיפות לבר מצווה

כיפות איכותיות

בכדי שהמזכרת מהאירוע תישמר לאורך זמן, מומלץ לרכוש כיפות איכותיות ולא להתפשר על המחיר הזול ביותר. בין הכיפות האיכותיות שתוכלו למצוא, נמצאות כיפות הפשתן, הנחשבות לעמידות ונוחות לניקוי.

 

כיתוב עם שם

את הכיפות שחברתם מומלץ להזמין עם כיתוב המדגיש את השם והתאריך של האירוע, כאשר הנוסח הנפוץ ביותר הוא "מזכרת מחגיגת בר המצווה של…" והוספת תאריך האירוע.

 

גודל הכיפה

על מנת שהכיפה תתיישב בנוחות על הראש, מומלץ להזמין כיפה בגודל מתאים, כאשר הגודל המומלץ הוא 15/18 ס"מ.

 

לסיכום

כיפות לבר מצווה הן רעיון מקורי לאירוע שלכם וכן מזכרת ייחודית ושימושית לקהל הגברים המשתתף באירוע ובבואכם לבחור את כיפות בר המצווה המתאימות ביותר לאירוע שלכם, מומלץ לבחור בכיפות איכותיות העשויות מפשתן, עליהן ניתן לרשום את הכיתוב המבוקש וכן בכיפות בגודל מתאים – 15/18 ס"מ.

כיפות לבר מצווה

אולי יעניין אותך גם