מתנות לכנסים מוצלחים במיוחד

מי מאיתנו לא היה לפחות פעם בחיים בכנס גדול? כנס לחיילים משוחררים, כנס חברה, כנס מנהלים ועוד. כנסים מאופיינים לא רק בכיבוד קל, הרצאה מעניינת, דוכנים ומוזיקה, אלא גם במשהו שנותן ערך מוסף גדול וטוב – מתנות! במאמר הבא נראה כמה מתנות לכנסים מוצלחים במיוחד, כדי שתוכלו לתכנן את הכנס הבא שלכם הרבה יותר בקלות.

 

מתנה? למה מתנה?

אז לא, אנחנו לא מדברים כאן בהכרח על מתנה באלפי שקלים, אבל בהחלט נהוג לתת מתנה לבאי הכנס כדי להוציא אותם עם משהו שיזכיר להם את האירוע. בין אם אלו מתנות ממותגות ובין אם אלו מתנות שמתחברות לנושא הכנס – שווה מאוד להצטייד במתנה שתעשה לכולם תזכורת חיובית לגבי הכנס שלכם.

 

מתנות לכנסים מוצלחים במיוחד

אחת המתנות הנפוצות ביותר שנהוג לחלק למי שלוקח חלק בכנס היא דיסק און קי. הדיסק און קי הוא אחד המוצרים החשובים שנכנסו אל חיינו כבר לפני כמה וכמה שנים, ושינו את עולם שיתוף המידע לחלוטין. נכון שיש היום שימוש גם בענן, דרייב ועוד מגוון אפליקציות לשיתוף ושימור מידע, אבל הדיסק און קי מעולם לא איבד מערכו היות והוא לא זקוק לאינטרנט כדי לפעול, להבדיל מהאפליקציות האחרות.

 

הכי חשוב – מתנות שימושיות

כשמגיעים עם מתנות לחלוקה בכנסים רצוי שיהיה להן לא רק ערך סנטימנטלי אלא גם ערך שימושי ויעיל. מתנות כמו ספלים ממותגים, מעמד עם דפי תזכורת, שעון ועטים, עט לייזר ועוד יכולות להיות מעולות בתור מתנות לכנסים, והאנשים שיקבלו אותן עשויים בהחלט להשתמש בהן באופן יום יומי לצרכים משרדיים וגם לצרכים אישיים.

 

מי לא אוהב שוקולד?

ויש גם מתנות לכנסים מתוקות וטעימות. מארז שוקולדים ממותגים יכולים להוציא את באי הכנס שלכם עם טעם מתוק בפה ויחתום את האירוע כמוצלח בפני כל אחד ואחת מהם.

 

בואו נעלה קצת את הרמה

אם עד עכשיו חילקנו מתנות לכנסים יחסית קטנות וצנועות, אפשר עכשיו להתחיל לדבר על מתנות קצת יותר משודרגות. תיק גב ממותג, תיק בד למחשב נייד, תרמוסים ממותגים מנירוסטה, צידנית שומרת קור וחום, גזייה ממותגת, אוהל ממותג ועוד הם רק חלק מהרעיונות המעולים למתנות שיגרמו לבאי הכנס להתפעל, אולי אפילו יותר מהכנס עצמו.

 

גם כלי בית הם מתנה מדהימה.

גם כנסים שמסתיימים בחלוקה של מחבתות גריל, בלנדרים ושייקרים בעלי טכנולוגיה חדשנית, סירים יוקרתיים, סט סכו"ם מהודר ועוד מתפקדים בתור מתנות שוות במיוחד. בטוח אתם מכירים מישהו שיש לו בבית תמיד סיר אקסטרה, מחבת אקסטרה, סט סכו"ם אקסטרה ועוד, אז תהיו בטוחים שהאדם הזה השתתף בכנס או שניים בחייו וקיבל אותם במתנה. ובינינו, מי מאיתנו לא נתקל במצב שבו פתאום הוא זקוק דחוף לסיר חדש?

עד כאן מתנות לכנסים מוצלחים במיוחד, מקווים שעזרנו!

כנס גדול

אולי יעניין אותך גם