תכנון מושלם של אירוע – מהמקום עד לאוכל

תכנון של כל אירוע דורש הפקה ותכנון מדוקדק מא' ועד ת'.

בין אם מדובר באירוע משפחתי קטן או רב משתתפים או כנס בעבודה, ברגע שאנחנו מזמינים אורחים נעשה כל שביכולתנו על מנת לספק להם חוויה טובה ושהאירוע יהיה מיוחד ולא

סתמי.

אז כיצד נתכנן אירוע באופן מושלם, מבחירת המקום עד האוכל? קראו עוד במדריך זה.

 

באיזה אירוע מדובר?

סוג האירוע שאנחנו מארגנים הוא זה שמכתיב כיצד נבחר לקיים את האירוע. האם מדובר באירוע משפחתי – ואם כן, הם זו ברית מילה, בר / בת מצווה או חתונה? האם זה יום הולדת לילד? האם זה בכלל הרמת כוסית לכבוד החג לכל האגף?

חשוב להבין האם מדובר באירוע קטן ואינטימי, וכן האם האירוע כולל מספר גדול של אטרקציות והפעלות של הקהל.

 

הערכת מספר האורחים

אחד הדברים הקריטיים בארגון של אירוע היא להבין כמה אורחים יכלול האירוע, ולאחר מכן יש להכין רשימת מוזמנים. ניתן ורצוי להיעזר בבני משפחה או חברים קרובים בהכנת רשימת המוזמנים כדי לוודא שלא שוכחים אף אחד. דרך שמפשרת לפשט את התהליך היא לחלק את חייכם למעגלים חברתיים הכוללים את המשפחה הקרובה, חברים קרובים, חברים מהעבודה ומוזמנים מצד ההורים והאחים במידת הצורך.

 

בחירת מיקום האירוע

לאחר שהבנו מהו אופי האירוע ובאיזה סדר גודל הוא צפוי להיות ניגש לבחור את המיקום. ישנן כל מיני אפשרויות לבחירת המיקום של האירוע: אולם או גן אירועים, מועדון, חצר או שטח ציבורי, חצר פרטית בבית, אולם כנסים וכדומה.

לא פחות מסוג המקום בו אנחנו מקיימים את האירוע חשוב מיקומו הגיאוגרפי. השאיפה היא מן הסתם לבחור מקום שיהיה נוח להגעה עבור רוב האורחים.

 

בחירת האוכל באירוע

ברוב האירועים האוכל הוא אחד המרכיבים העיקריים. בעיקר אם מדובר באירוע שנמשך ערב שלם או מספר שעות במהלך היום, חשוב להבין שאורחים נהיים רעבים ולכן ישנה חשיבות רבה לאוכל המוגש להם.

אחד האלמנטים החשובים בבחירת הם המתאבנים בקבלת הפנים, ואנחנו מדגישים זאת בכוונה: רבים שוברים את הראש על המנות העיקריות כשבדרך כלל עד שהאורחים מגיעים אליהן הם כבר התמלאו ממנות הפתיחה. לכן חשוב שהמתאבנים יהיו ברמה גבוהה, כי זהו אוכל שהאורחים יזכרו.

רעיונות טובים למתאבנים יכולים להיות מגשי פירות, שגם מצטלמים נהדר, טעימים, בריאים ומתאימים לדיאטות של רבים; סיגרים ופסטלים מטוגנים במילוי תפוח אדמה או בשר; מיני המבורגר; סלטים מכל מיני סוגים; סושי, ועוד.

לפעמים לא תהיה לכם הרבה התלבטות כי האולם עצמו יאפשר לקחת רק את הקייטרינג שלו אך במקרים רבים יהיה לכם מרחב רב לתמרון.

 

מגשי פירות לכל אירוע

מגשי פירות מתאימים לכל אירוע בכל סדר גודל שהוא. הזמינו עוד היום מגשי פירות פתח תקווה ואזור המרכז לשדרוג האירוע שלכם.

 

פטל

אולי יעניין אותך גם