ארבעה רעיונות מיוחדים לפעילויות לאירועים

אירועים משפחתיים או קהילתיים הם הזדמנות נהדרת לקחת הפסקה מהשגרה ולבלות זמן איכות עם חברים, בני משפחה ומכרים. גם ילדים וגם מבוגרים שמחים לגלות שממתינות להם פעילויות מיוחדות, שימלאו את האירוע בכיף, סקרנות והנאה, ויאפשרו לכולם לשחרר את צווארון החולצה ולהצטרף לכיף.

 

טיפים לפעילויות בטוחות ומשמחות באירועים

  • זכרו שחשוב להתאים את הפעילות לגיל המשתתפים
  • חשוב לבדוק מחירים ולהזמין מראש, סדנאות ופעילויות מיוחדות יכולות להיות מבוקשות במיוחד.
  • שימו לב שמקום האירוע והפעילות המתוכננת מתאימים מכל הבחינות, כולל ביטוח מתאים.
  • אל תשכחו לברר מראש שהמפעילים מנוסים ומקצועיים בהפעלה וכן שיש ערכת עזרה ראשונה בהישג יד, למקרה הצורך.
  • תנו לכלת האירוע או לחתן האירוע הזדמנות לבחור את הפעילות המועדפת עליהם, אחרי הכל, האירוע הוא עבורם.

פעילויות לאירועים

משחקים ענקיים

משחקים ענקיים משלבים תחושת נוסטלגיה, של משחקים מוכרים וזיכרונות מימי הילדות והתלהבות והתרגשות שנובעים מהגודל החדש של המשחקים המוכרים.

למרות שמשחק כזה דורש מאמץ פיזי, אפשר לראות גם מבוגרים נשאבים אל הפעילות ונהנים לשחק שח-מט בכלים בגודל אדם, לפרק מגדל ג'נגה מלבנים ענקיות או לגלגל כדור באולינג ענקי. חשוב לבדוק מראש שיש לכם גישה לשטח מספק עבור פעילות כזו ושהפעילות מתאימה גם למספר המשתתפים הצפוי, כך שאף אחד לא ימצא את עצמו "מחוץ לעניינים".

 

להתנסות באמנות

פעילות שסובבת אמנות, יכולה להתאים לאירועים לכל גיל ולכל קבוצה – קבוצות בכל גיל יוכלו ליהנות מפעילות שעוסקת בגרפיטי למשל, ומיצירת כובעי גרפיטי במהלך סדנה. סדנאות נוספות בתחומי אמנות יכולות לעסוק למשל גם בהדפסה, בפיסול, בצורפות או בשזירת פרחים. מדריכים ומפיקים של סדנאות ידעו להתאים את הסדנה ואת ההתנסות עצמה לקהל באירוע.

 

חיים בסרט?

גם לאוהבי הקולנוע יש שלל אפשרויות לפעילויות מיוחדות – אפשר להציע לאורחי האירוע תלבושות שמתאימות לתקופה מסוימת בעולם הקולנוע ולהפיק תמונות בשחור לבן, כמזכרות. יש כאלה שיבחרו סדנת הפקת קולנוע ויתנסו בכל שלבי ההפקה ובמגוון התפקידים. בעוד סדנת הפקה יכולה להתאים מאוד לרשימת אטרקציות לבת מצווה, עבור אירוע של מבוגרים עדיף אולי לארגן הקרנה פרטית של סרט אהוב באולם קולנוע של ממש.

פעילויות לאירועים

מוזיקה וריקודים

כולם אוהבים מוזיקה וקשה לפספס כשבוחרים לתת לצלילים להוביל את הפעילות באירוע. גם כאן ישנן אפשרויות רבות – עבור מי שאוהב את כדור הארץ, אפשר לארגן סדנת יצירת כלי נגינה ממוחזרים. עבור מי שאוהב לרקוד אפשר לארגן סדנת ריקודים סלוניים או מסיבת אוזניות, שמאפשרת רק לרוקדים לשמוע את המוזיקה, כך שהיא לא מפריעה לאף אחד אחר. מי שמעדיף להאזין למוזיקה, ייבחר אולי בהופעה חיה או בקונצרט פילהרמוני.

 

לסיכום

פעילות מיוחדת יכולה להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח, אבל כדי להבטיח הצלחה והנאה של כל המשתתפים, זכרו להתאים את הפעילות לקהל הצפוי באירוע ולבחור בפעילות שתהיה מיוחדת עבור חתן או כלת האירוע אבל גם מעניינת ומלהיבה עבור שאר המשתתפים.

פעילויות לאירועים

אולי יעניין אותך גם