פסטיבלים ששווה לבקר בהם הקיץ

אחרי הסגר הארוך והממושך, הדבר הראשון שבא לנו לעשות הוא לצאת לבלות.

הקיץ תוכלו להנות משלל פסטיבלים המשלבים בתוכם אוכל טוב, אומנות, התחברות לנפש, אווירה טובה, אנשים איכותיים ועוד.

 

אלה הם הפסטיבלים המומלצים

  1. פסטיבל בן הכרמים – הפסטיבל מתקיים בין הרי הגליל שטופי הירוק. המועצה האזורית מרום גליל מציינת עשור של פעילות. בפסטיבל יהיו מופעים מוזיקליים, ירידים של אוכל כרפי, שווקי אומנים מקומיים בעל אומנות יוצאת דופן וגם סיורים ביקבי הגליל.
  2. פסטיבל יערות מנשה – בפסטיבל זה תוכלו למצוא של שפע של פעילויות בתחומי יצירה שונים. ישנם הופעות של אומנים גדולים ביניהם תוכלו למצוא את אהוד בנאי, טונה, דניאל ספקטור. תוכלו למצוא שם סדנאות ופעילויות שונות. בחלקו מדובר בפסטיבל נהדר לילדים שלהם שמותאם להפעלה לקטנטנים שלכם.
  3. פסטיבל מדיטרנה – הפסטיבל מלא אומנים, מוזיקאים, אנשי קולנוע ואנשים שבחרו לקחת חלק הפסטיבל. הפסטיבל נערך עבר 6 שנים באשדוד וכל כולו מוקדם למזרח התיכון. לפסטיבל אווירה ים תיכונית משולבת בטברנה יוונית שכוללת סרטים ממרוקו, איראן, מצרים וגיאורגיה.
  4. פסטיבל OneTribe – בואו להתנתק מהעולם המודרני והתחברו לשורשים שלכם ע"י פסטיבל במדבר. הפסטיבל נמצא באשרם במדבר בנחל שיטים. הפסטיבל מתחבר לשורשים השבטיים. הפסטיבל מציע שלושה ימים של התחברות לאדמה ולגלות יחד את הקסם בה ואת היכולות שלה. הפסטיבל מבטיח חזרה לשורשים שכבר שכחתם שקיימים בכם. ישנם טקסים רבים והכל באווירה של תופים, טקסים וחיבוקים. מי רוצה חיבוק ולא קיבל?
  5. פסטיבל Ecstatic – פסטיבל נוסף במדבר. תנועת בשם ״אקסטטיק דאנס״ היא בעלת המון מעריצים וגם צברה לעצמה לא מעט מעריצים בישראל. בפסטיבל יהיו מגוון של סדנאות של ריקודים וגם היבט לעולם הרוחני והרפואיים של האקסטזה. הרעיון של הפסטיבל הזה הוא לאחד את כל המסורת יחדיו, החל משיטות, אומנויות, מוזיקה, מנהגים ופילוסופיות. לפסטיבל יש רעיון מיוחד שמשלב גוף ונפש יחד. הכמות המשתתפים מוגבלת ל-500 בלבד.
  6. פסטיבל אושו ישראל – פסטיבל על שמו של המורה הרוחני ההודי אושו. הפסטיבל מציע למבקריו של הפסטיבל תרפיה ומדיטציה, מגע, גוף, תזונה ונשימה.
  7. המארגנים של הפסטיבל משתדלים להקים את האירוע ככפר למשך שלושה ימים ומשלבים ככל שביכולתם בין הפנים לחוץ. בין מוזיקה רועשת וחגיגית לבין מוזיקה שקטה ושלווה. לצד הסדנאות יש מופעי רחוב, שווקים של אומנים ואוכל, גם הופעות מוזיקלית ומסיבות בריכה אל תוך הלילה. חכן הפסטיבל הוא לא לחובבי מדיטציות בלבד.
  8. פסטיבל הבירה בירושלים – הזדמנות מעולה לבחון מתוך 120 טעמי בירות את יכולות השתייה שלכם. בין הבירות תוכלו להנות מהופעות של אומנים מוכרים כמו יהודים וכנסיית השכל במופע משותף, מוקי המארח את הראפר נצ׳י נצ׳. המארגנים לא חסכו בדיג׳ייז ירושלים להרמת האווירה. הכניסה מגיל 18 ומעלה.

 

לסיכום

נצלו את הקיץ ואת החופש לטייל במקומות היפים בארץ. תוכלו לבקר במגוון גדול פסטיבלים ברחבי הארץ במגוון גדול ורחב של אפשרויות. תוכלו למצוא פסטיבלים רבים העוסקים במדיטציה, אוכל, אלכוהול, הופעות ויש כאלה הדואגים לשלב את כולם.

 

רחבת ריקודים

אולי יעניין אותך גם