עורכים אירוע חברה גדול? שלושה דברים שאסור לשכוח!

יש לכם אירוע חברה גדול? הנה שלושה דברים שאסור לכם לשכוח: צלם מקצועי שיתעד כל רגע באירוע וממנו תוכלו להפיק לאחר מכן תמונות יח"ץ לפרסום, צילומי תדמית עבור האירוע עצמו במידה ותרצו להקרין סרטון או מצגת לקהל אודות החברה שלכם, וכמובן מתנות בלתי נשכחות לאורחים באמצעות תמונות פולרויד המפותחות על המקום או מגנטים מן האירוע עצמו. שמוליק חזן הינו צלם מקצועי עם נסיון רב באירועים עסקיים אשר יתעד כל רגע מכונן באירוע שלכם בתמונות וידאו וסטילס. 

 

שמוליק חזן – צילום אירועים עסקיים

יש לכם בית עסק שהקמת בעשר אצבעותיכם ואתם רוצים לארגן כנס מקצועי גדול, לארגן השקת מוצר, קבלת פנים למשלחת מחו"ל או לחגוג חתימת הסכם מוצלח. אחד הפרמטרים החשובים שאתם צריכים לקחת בחשבון בעת הפקת האירוע הוא התיעוד שלו. שמוליק חזן הינו צלם אירועים מיומן ומקצועי שילווה אתכם לאורך כל האירוע מקבלת הפנים ועד לאחרון האורחים, יתעד ויצלם כל רגע באירוע ואת הרגעים המכוננים ביותר תוכלו לפרסם לאחר מכן כתמונות יח"ץ.

כמו כן, טרם האירוע תוכלו להפגש לצורך צילומי תדמית מושקעים שילוו מצגת או סרטון שהכנתם עבור האירוע ואתם מעוניינים להקרין אותו לאורחים.

אירוע חברה

שלושה דברים שאסור לשכוח כשעורכים אירוע חברה גדול

ההתרגשות וההכנות לקראת האירוע, המחשבה על כל פרט קטן, כל אלו דורשים ממכם הרבה מאד משאבי זמן ואנרגיה, אך יש שלושה דברים שאסור לכם לשכוח כשאתם מתארגנים לקראת הפקת אירוע חברה גדול, חוץ מאולי צלם מגנטים מומלץ, והם:

  • צלם מקצועי ואמין – חשוב לבחור בצלם מקצועי ואמין בעל ניסיון אשר יתעד את האירוע מכל זוית ויאפשר לכם לבחור מתוך מאות התמונות שיצולמו את הטובות ביותר לצורכי פרסום, יח"ץ או מסגור לגאווה במסדרון החברה.
  • תמונות תדמית – בין אם אתם מתכוונים להפיק סרט תדמית להקרין לאורחים ובין אם אתם זקוקים לתמונות לאתר הבית של בית העסק, לפרוספקטים וקטלוגים או לפרסום יח"ץ במגזין מקצועי, צלם מקצועי יגיע אל מקום עבודתכם ויצלם אתכם באופן מיטבי לכל מטרה שתבחרו.
  • הענקת מתנה לאורחים – האורחים הרבים שבאו לחגוג איתכם ראויים להוקרה, שי קטן וצנוע של מגנט או פוטובלוק ( תמונה מודפסת על בלוק עץ טבעי ) או אולי תמונת פולרויאד בסגנון נוסטלגי בהחלט יכולים לרגש.

כל אירוע חברה צריך להיות מתועד היטב על ידי צלם מקצועי, גם כדי שתוכלו לזכור לתמיד את ההתרגשות מנקודות הציון החשובות שהחברה שלכם עוברת וגם כדי שתוכלו למנף את הפרסום והקידום שלכם ברשתות החברתיות ובמגזינים המקצועיים לשגשוגכם ופריחתכם.

 

צילום לאירועים מתחיל עם צלם מקצועי

שמוליק חזן הינו צלם אירועים מקצועי ובעל נסיון רב באירועים עסקיים. במהלך האירוע תקבלו ליווי מלא מתחילתו ועד סופו מקבלת הפנים ועד אחרון האורחים.

אירוע חברה

אולי יעניין אותך גם