סוד הקסם – כך תהפכו להצלחה

קסם מטורף או טריק פשוט ומצחיק לשבור את הקרח בשיחה עם חברים, הקסם מופיע במקומות רבים בחיינו ויכול לספק בידור שונה ומגניב.
לכל מטרה שתרצו- כמה טיפים חשובים לקוסם המתחיל בדרך להיות הודיני. כמעט:

 

מי הוא קוסם?

קוסם הוא אדם העוסק בקסמים תוך ביצוע מעשים מופלאים ועל-טבעיים, אשליות ומעשים הנסתרים מעיני הקהל, תוך שימוש  במיומנויות כמו זריזות ידיים ואמצעים שונים.
במהלך השנים, קוסמים הוכרו ונקראו בשמות רבים ואף יכולות קסומות מיוחסות לדמויות מפתח בתרבויות שונות- שאמאנים, כהנים ומכשפים.

 

מה צריך לדעת בשביל להיות קוסם?

ראשית, השלב הראשון והחשוב הוא לצפות. צפו בקוסמים מסוגים שונים- אמני חושים, מנטליזם, קסמי במה.. והבינו מה גורם לכם לשבת מול המסך בפה פעור ולרצות לדעת הכל.
בנוסף, נסו להבין מול עצמכם את סוג הקוסמים שתרצו להיות והקסמים שתרצו לבצע. האם מדובר בקסמים מצחיקים וטריקים או קסמים רציניים ומסתוריים? האם תרצו ללמוד קסמים באופן מקצועי או להראות לחבר'ה?

 

מה צריך שיהיה לי כדי שאוכל להיות קוסם?

חשוב לדבר על כך. תוכלו להבחין בכך אצל קוסמים גדולים ומוכרים, וגם אצל המתחילים ביניהם. הדבר הראשון שחשוב להכין הוא ביטחון עצמי. גם קסם ישן ומוכר שעושים בפני המשפחה עלול להשתבש, וגם בהופעה מול קהל- לקוסם חייב להיות ביטחון עצמי להופיע.

חשוב להיות רגועים ולזרום גם כשדברים משתבשים. הדבר השני והחשוב הוא האהבה לקסמים. להיות קוסם הוא מקצוע שצריך לאהוב- ומי שאוהב אותו באמת- ייהנה מכל רגע.

 

אז, מה הלאה?

בתור התחלה, כדאי ללמוד קסמים יחסית פשוטים מצפייה בסרטוני הסבר או בקוסמים מוכרים. קסמים הדורשים זריזות ידיים או הסחות דעת יהיו אלו שכדאי לכם לבחור בתור התחלה. נסו לבצע את הקסם תחילה בעצמכם, התאמנו עליו כמה פעמים עד שתצליחו ותרגישו בטוחים. מה הלאה? בצעו אותו מול כמה בני משפחה או חברים קרובים, והבחינו בתגובותיהם.

עם הזמן, שכללו את מאגר הקסמים שלכם. חקרו את הגבולות והיכולות שלכם עם קסמים הדורשים מיומנויות שונות ושפרו את יכולות ההופעה מול קהל.

 

רוצים לנסות? קסם אחד שפשוט לבצע-

הקסם הבא תלוי בעיקר בביטחון העצמי שלכם וביכולות החישוב של המדגים מהקהל. בקסם, מתנדב יבחר מספר, ואתם תדעו מה התוצאה הסופית תהיה מראש לאחר ביצוע כמה פעולות חשבון.

בקשו מתנדב שיגיע מהקהל. אמרו לו לבחור מספר בין 1-10. בקשו ממנו לבצע את פעולות החשבון הבאות:

  1. תכפיל את המספר ב-2.
  2. תכפיל את התוצאה ב-5.
  3. חלק את התוצאה עכשיו במספר שבחרת.
  4. חסר 7 ממה שיצא.
  5. התוצאה תהיה 3.

בסופו של דבר התוצאה תמיד תהיה 3, אבל זה אפילו לא העניין! עם ביטחון עצמי, יכולות הופעה, קצת מסתורין וביקור קצר באתר: admagic.co.il, סוד הקסם יהיה בידיכם.

מספר

אולי יעניין אותך גם