סוגי תאורה למסיבות

ההצלחה של מסיבה נמדדת לפי החוויה המיוחדת שהמארגנים מעניקים לכל אחד מהמשתתפים.

יש מי שאומרים שאין מסיבה בלי עוגה, אבל אם מדברים על המסיבות של 2021, עוגה לא זו שגורמת לחוויה המיוחדת של המסיבה.

רוצים שתהיה לכם מסיבה שכולם ידברו עליה במשך כמה ימים ושבועות אחרי שהיא תסתיים? אתם צריכים להעביר לאורחים שלכם חוויה מיוחדת.

כדי להעביר אותה, אתם צריכים לדאוג שתהיה במסיבה תאורה מיוחדת.

רוצים לדעת איזה סוגי תאורה קיימים כיום למסיבות? המומחים שלנו אספו עבורכם 4 סוגים מומלצים של תאורה שיאירו את המסיבה שלכם ויגרמו לה להיות חווייתית, מיוחדת ובלתי נשכחת.

 

להלן ארבעת סוגי התאורה שאתם צריכים שיהיו במסיבה הבאה שלכם:

  1. תומס לד

תומס לד מתאים בדרך כלל למסיבות וגם להופעות חיות. אם במסיבה שלכם יש במה שעליה צפויים להופיע, או אם יש לכם קיר גדול, אתם צריכים לעשות שימוש בתומס לד.
בעת שימוש בתומס לד, חשוב מאוד לשים לב לפרטים הבאים:

  • למרחק מהאובייקט המואר לפנס
  • לעוצמה של הפנס
  • לכמות הפנסים שנדרשת כדי להאיר את השטח שבחרתם

פנסי תומס מבוססים על ידי טכנולוגיית לד. צבעי התאורה בהם ניתן לעשות שימוש בתומס לד הם שילובים של אדום, ירוק, כחול ולבן. במידה ובחרתם שאיש מקצוע יטפל בתאורה שלכם, הוא יוכל לשלוט על ידי תוכנת תאורה על הצבעים.

 

  1. מכונת לייזר

מכונת לייזר הינה מכונה קומפקטית שניתן לתפעל אותה בקלות. ישנן מכונות שיכולות לעבוד בסנכרון מלא עם המוזיקה שנשמעת ברקע, כך שהצורות התאורה שנוצרות מתוך המכונה מותאמות לקצב המוזיקה. הלייזר אמנם נראה קטן מידות, אבל הוא יכול להתאים גם למסיבות שנערכות באולמות גדולים. אם תזמינו למסיבה שלכם איש מקצוע המתמחה בתחום הגברה ותאורה לאירועים, תוכלו לבקש ממנו לשלב את מכונת הלייזר עם מכונת עשן או מכונת ערפל כדי להבליט את קרני הלייזר.

 

  1. תותח אולטרה סגול

אתם רוצים שהמסיבה שלכם תגרום לאורחים להרגיש לרגע שהם ביקום מקביל? תותח אור אולטרה יעשה את העבודה הזו עבורכם בקלות. אתם יכולים להנחות את האורחים שלכם להגיע למסיבה עם פריטי לבוש לבנים (חולצה, גרביים, מכנסיים או כל פריט אחר) מבלי להגיד להם מה הסיבה. במהלך המסיבה תוכלו לכבות את האור ולהפתיע אותם עם אולטרה סגול שמרים את הרחבה. תותח אולטרה סגול הופך כל מסיבה למיוחדת.

 

  1. פליקרים

כמעט ואין מסיבות היום שאין בהן פליקרים, אם תשאלו את החבר הקרחניסט שלכם על פליקר, הוא מיד יאמר לכם שאין מסיבה בלי פליקרים. הפליקרים מהבהבים בצבע לבן או בצבעים שונים והם מעניקים לכל מסיבה אפקט פסיכודלי. הם מתאימים בעיקר למוזיקת טרנס או דיסקו אבל אתם יכולים להשתמש בהם לכל סגנון מוזיקה שתבחרו.

 

רחבת ריקודים

אולי יעניין אותך גם