סדנאות מומלצות וחווייתיות במדבר

סדנאות במדבר הן חוויה אמיתית. האווירה, הנוף, השקט, השמש היוקדת ביום והקור העז בלילה.

הניגודיות של המדבר עוזרת לאנשים רבים למצוא דווקא את האיזון בעצמם.

אנשים רבים מוצאים את עצמכם בסדנאות חוויות ועוצמתיות במדבר, כאלה שלא ניתן לחוות בשום מקום אחר.

הרחק מהשגרה, הלחץ, אנשים מוכרים והולכים לתת לעצמם מתנה נהדרת שאין כמותה – חיבור לאני הפנימי שלהם.

 

סדנאות חווייתיות במדבר

סדנאות במדבר יכולות להיות סדנאות יוצאות דופן בשילוב של גוף ונפש וחוויה מעצימה, כך שתוכלו לגלות על עצמכם הרבה בסדנא. אפילו הרבה יותר ממה שידעתם לפני כן. תוכלו לצאת מסע לגילוי עצמי של צמיחה ומודעות.

 

סדנאות המלמדות נשימה מחודשת 

ישנן סדנאות המלמדות אותכם לנשום מחדש. סדנאות אלה מאמינות בריפוי דרך הנשימה וכוללות התבוננות פנימית, פתיחה של הלב, פיתוח של מערכת יחסים בריאה עם עצמכם ועם הסובבים אתכם ולהתחבר לעצמכם ממקום פנימי ועמוק. בסדנאות אלו תוכלו לעשות מדיטציות שיעזרו לכם להתחבר לאני הפנימי שלכם ולאהבה כלפי עצמכם ולסביבה.

 

סדנאות לשחרור מתחים 

סדנאות אלו מלמדות שיטות טיפול המשחררים מתחים, מגבירה את המודעות הרגשית הפנימית. שיטות אלו מפתחות את תחושת הרגיעה וטוענת את הגוף באנרגיות מחודשות. סדנאות זו עוזרת במציאת שקט פנימי ובהשקפת הסתכלות מחודשת על העולם. סדנאות אלה מלמדות דרך חיים ומפתחות את המודעות, כך מתגלים הרגשות המודחקים. השיטה עוזרת בתהליך ריפוי פנימי במהלך סשן של נשימות, לפי תפיסתה כאשר נושמים עמוק מגלים נשימה אחרת ממה שאנחנו רגילים לנשום.

 

סדנאות לגילוי עצמי 

לרוב סדנאות לגילוי עצמי מגיעות בעיקר נשים למסע של גילוי עצמי. במהלכה נשים לומדות ועוברת תהליך התחברות לנשיות שבהן מבלי חשש לתת לה לבוא לידי ביטוי. גם סדנא זו מאפשרת צמיחה אישית והתחברות לאני הפנימי שלך. הסדנא מכילה בתוכה הכרות עם אנשים חדשים ולמידה על תהליך דומה לשלכם.

 

סדנאות אהבה 

סדנאות אלה מכילות הקשבה, אהבה, תמיכה וכך נותנת אפשרות לכל המשתפים לצחוק, לבכות, להתפרק כשצריך ולהתחבר לעצמם ולמכאובים מהעבר ולעבור גילוי וריפוי דרך אהבה עצמית וסביבתית. סדנא בסדר גודל כזה יכולה להפוך קבוצה אחרי חוויה כזו למשפחה לכל החיים.

 

סדנאות רוחניות 

כחלק מתהליך של סדנאות רוחניות במדבר יש סדנאות הפועלות בשיטות כמו מיינדפולנס, ריט ריט בדרך היוגה, מדיטציות, העוזרים בתרגול יוגה ומדיטציה מול נוף מדברי העוזר להתחבר לטבע. סדנאות אלה מועברות דרך טכניקות של יוגה ומדיטציה לשחרור והרפיה של הגוף והנפש.

 

לסיכום

סדנאות במדבר יכולות להיות שונות מכל סדנאות שחוויתם בעבר. בגלל השקט הנפלא של המדבר, תוכלו להנות מסדנאות העוזרות בשחרור מתחים ולחצים, התחברות לאני הפנימי שלכם, אהבה עצמית, אהבה סביבתית, שיטות נשימה להתמודדות עם לחצים, והשלמה עם מכאובי העבר. קחו לך פסק זמן וצאו למדבר לגלות את עצמכם מחדש.

 

גמלים

אולי יעניין אותך גם