סוני פלייסטיישן 4: 5 משחקי נהיגה מומלצים

משחקי נהיגה הם מהמשחקים הפופולאריים והאהובים ביותר בעולם. הצורך ברפלקסים מהירים, והיכולת למתוח את גבולות המותר, הופכים את המשחקים הללו לחובה לכל גיימר. אחד ממוקדי המשיכה העיקריים של המשחקים הללו, הוא שבשונה ממשחקים אחרים, הם מערבים ממשק דומה באופן מוחלט למציאות, ולפעולה אשר כל אחד מבצע באופן יום יומי בחיים האמיתיים.

 

GTA המוכר והטוב

נהיגה בפסילה ועבירות תנועה אחרות הן אינן בעיה במשחק המוכר והאהוב. GTA פרץ לחיינו כבר לפני מעל 10 שנים, וגרסאות שונות של המשחק מתאימות לשימוש במגוון קונסולות. המשחק הוא למעשה הרבה יותר ממשחק מרוצים. מדובר בעולם שלם הכולל מספר ערים, ומאפשר חופש פעולה אדיר לשחקן. תוכלו לבצע עבודות בשביל בוסים שונים, לעבוד בשלל מקצועות, וכמובן גם לנהוג במגוון כלי רכב.

המשחק מערב מגוון עצום של רכבים, כולל רכבי יוקרה ומרוצים, אך גם רכבים פחות שגרתיים, כמו מכוניות מכבי אש, טנקים, ואפילו אוטובוס. הנהיגה בכל רכב משתנה על פי הביצועים של כלי הרכב במציאות, כולל יכולת שינוי כיוון, מהירות מקסימלית, ושליטה.

 

Crash Team

מדובר במשחק מרוץ מורט עצבים. כל אחד מהשחקנים יבחר את כלי הרכב האהוב אליו, ויצא למרוץ במסלולים מאתגרים במיוחד. ככל שתשחקו יותר, תוכלו לפתוח למשחק מסלולים נוספים, ותוכלו לעמוד בהצלחה באתגרים של כל אחד ואחת. המשחק מערב גם ניסיונות חוזרים ונשנים להפריע להתקדמות השחקנים המתחרים, כך שכדי להבטיח את הניצחון לא מספיק לשלוט היטב בנהיגה עצמה.

הייחוד של המשחק, נובע מכך שבשונה ממשחקי מרוצים אחרים, אשר שמים דגש על דמיון רב ככל האפשר לחוויית הנהיגה במכונית במציאות, המשחק נבנה תוך שימוש באנימציה פרועה לחלוטין ומהממת. המרוץ מלא אפקטים מדהימים, וכל כלי רכב הוא בעיצוב ייחודי.

 

Need For Speed

אחד ממשחקי המרוצים הוותיקים והאהובים ביותר. מדובר באחד מהמשחקים אשר החל את הנהירה של רבים לתוך עולם מרוצי המכוניות בפלייסטיישן. מדובר בפורמט די ברור ומוכר, אך מהוקצע ומתוכנן ברמות הגבוהות ביותר. כל כלי רכב הוא בעל תחושה שונה לחלוטין עבור השחקן, תחושה שמדמה באופן מדהים את הנהיגה ברכב אמיתי. הגרפיקה של המשחק מדהימה וכל כך מציאותית, עד שיתכן ובעתיד ייעשה במשחק זה או בדומים לו שימוש ככלי להכשיר נהגים חדשים.

 

Team Sonic Racing

מרוץ מכוניות נהדר ומהנה, אשר הדמויות בו הם מסדרת הסרטים והמשחקים המהנה Sonic. המשחק אינו מתאים רק לילדים, ומבוגרים רבים יוכלו ליהנות מאוד ממשחק משותף בו.

 

Moto Racer

אופנועים הם אולי האתגר הגדול ביותר עבור מפתחי משחקי המרוצים, בשל חווית הנהיגה הייחודית בהם. המשחק  Moto Racerעומד באתגר זה בהצלחה אדירה. הנהיגה על אופנועים במשחק זה, מעבירה את תחושת החופש של נסיעה באופנוע אמיתי, יחד עם הסיכון והצורך לשמור על שיווי משקל.

 

רכב משטרתי במרדף

אולי יעניין אותך גם