משחקים שמסוכנים לבריאות ולגוף בצבא

בין אם אתם משרתים בשירות קרבי או בשירות של ג'ובניקים, אתם יכולים להיות חשופים לכל מיני משחקים דביליים שתוצאתם יכולה להיות הרסנית. בכדי להימנע מכל מיני סיבוכים שהם לא רק משפטיים, אתם תצטרכו לגלות בגרות במהלך השירות הצבאי שלכם. בואו נדבר על זה.

המסגרת הצבאית היא מעין תקופה של "בין לבין". אתם עדיין לא אנשי העולם הגדול, אבל אתם בהחלט כבר לא ילדים. מאחר שהתקופה הזו מאופיינת בסוג של מעבר מתקופת הילדות לחיי הבגרות, לפעמים חיילים מוצאים את עצמם עוסקים בכל מיני פעילויות מסוכנות, לפעמים כתוצאה מלחץ חברתי. במקום העבודה שלכם בגיל 40 בע"ה, כנראה שכבר יהיה לכם עמוד שדרה הרבה יותר מפותח ולחץ חברתי לא ישפיע עליכם. אבל כשמדובר בתקופת הצבא, ישנו אפקט מסוים ללחץ החברתי שעלול לגרום אנשים מטה.

 

זכרו כי משחקים מסוכנים בצבא יכולים גם להוביל חלילה לנכויות

אם תשאלו עורכי דין כמו עורך דין יעקב אמיר לגבי משחקים מסוכנים בצבא, הם יגידו לכם דבר אחד פשוט. בסופו של דבר, משחקים מסוכנים בצבע יכולים להוביל אפילו לנכויות. נכון, יקומו כרגע החכמים ויגידו – "אבל אפשר לתבוע!".

ובכן, סמכו עלינו, אתם ממש לא מעוניינים לסחוב עמכם חס וחלילה נכות כזו או אחרת במשך כל חייכם. כן, גם אם זה אומר שתקבלו שיפוי חודשי במשך כל חיים ממשרד הביטחון. רגע לפני שאתם עושים משהו מטופש כמו לשחק עם נשק בצבא, אתם חייבים לזכור שחייכם על כך המאזניים. הבריאות שלכם על כך המאזניים.

 

טקסים בצבא שיש להתרחק מהם כמו מלהבה

אם לוקחים את הדוגמה של חיילים במדינות זרות (כמו חיילי המרינס למשל), שם אנחנו יכולים לראות משחקים באמת מסוכנים. יחד עם זאת שבמדינות זרות ישנם משחקים מסוכנים לבריאות, בישראל לא פעם התפרסמו ידיעות על כל מיני טקסים ביזאריים בצבא.

ואנחנו מתכוונים לכך, כשאנחנו אומרים ביזאריים. בסופו של דבר, לא משנה עד כמה אתם חושבים שזה מגניב להנהיג טקסי השפלה וחניכה בצבא, אתם טועים טעות מרה. מאחורי כל אדם ישנה נפש. אתם חייבים לשים את עצמכם בנעליים של חבריכם ליחידה.

 

נסו לדמיין את עתידכם לאחר השחרור מצה"ל – מה תרצו שילווה אתכם?

אתם חייבים להבין שאתם תגרמו לנזקים רגשיים ונפשיים, נזקים פיזיים ובריאותיים לאותו אדם ש"נחנך". בסופו של יום, מעבר לכך שאנשים נפגעים כתוצאה מכל מיני טקסים ומשחקים בצבא, ישנו גם העניין של הסתבכות עם החוק.

אז, רגע לפני שאתם משחקים משחקים מסוכנים בצבא, תעצרו לרגע ודמיינו את עצמכם 10 שנים קדימה. נראה לכם שתהיו מעוניינים לסחוב אתכם אות קלון כזו או אחרת? אל תהיו טיפשים, תנו לעצמכם לחוות את הצבא בתור התקופה הקסומה שהיא. בהצלחה!

צבא

אולי יעניין אותך גם