3 משחקים שיגרמו לילדים להיות פחות במסכים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך למצוא תעסוקה עבור הילדים. כזו שתאפשר להם לשכוח מהמסכים לזמן מה ותאפשר להביא לרגיעה בבית. יצאנו לבדוק עבורכם מהם המשחקים שיכולים להביא לתוצאה מיטבית זו ותופתעו אולי לגלות שחזרנו עם 3 משחקים שיפחיתו את השהות של הילדים שלכם במסכים. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

תכירו קודם כל את המומחים שסייעו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 המשחקים שיגרמו לילדים שלכם להיות פחות במסכים, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. פנינו הפעם אל מי שמכירים את הילדים שלכם מקרוב וביקשנו לדעת מהם המשחקים שעונים על הדרישה שלנו באופן הטוב ביותר. קיבלנו מעל ל – 40 הצעות ובסופו של דבר, בחרנו את ה – 3 שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו לנו. מדובר בנשים הבאות:

  • גננות
  • מטפלות
  • מורות בבתי ספר יסודי

שכן, בזכותן מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להעלות את המודעות בנושא ולהקל על הורים רבים.

 

תכירו את המשחק ה – 1 שיגרום לילד שלכם להיות פחות במסכים: דפי צביעה

הדרך הטובה ביותר שתאפשר לכם לקבל כמה רגעים ארוכים של שקט (ללא מסכים כמובן) היא דפי צביעה. אתם יכולים להתפרע כאן כיד הדמיון ולאפשר לילדים לבחור בדפי צביעה בהתאם לתחביבים שלהם. למשל, דפי יצירה של סמי הכבאי, דפי יצירה לפי חגים וכו'. אם לא די בכך, אתם יכולים גם לאפשר לילדים ליהנות ממגוון רחב של חומרים שיגרמו להם לרצות להמשיך לשבת על יד שולחן היצירה לזמן ממושך.

 

תכירו את המשחק ה – 2 שיגרום לילד שלכם להיות פחות במסכים: באולינג

אי אפשר לדבר עם משחקים שיגרמו לילדים שלכם להיות מחוץ למסך ולא להציג את הבאולינג. כך הסתבר לנו לפחות לאחר שקראנו שמעל ל – 10 נשות מקצוע הציגו את האפשרות הזו כטובה ביותר. מסתבר שהילדים אוהבים תחרות וכאן יש תחרות קלילה. אם לא די בכך, מדובר במשחק שניתן לשחק אותו בכל מקום. בבית, אצל הסבא והסבתא, בטיול משפחתי ועוד.

 

תכירו את המשחק ה – 3 שיגרום לילד שלכם להיות פחות במסכים: איקס עיגול

המשחק הממכר שתמיד גורם לשני הצדדים לרצות ולנצח שוב ושוב הוא זה שהגיע אל המקום ה – 3. שימו לב – גם כאן מדובר במשחק עם יתרון משמעותי. שכן, ניתן לשחק בו בכל מקום אפשרי. כל מה שאתם צריכים זה גיר או טוש ודף. כך תוכלו לשחק את המשחק בבית, בחצר או אצל חברים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 3 המשחקים שיגרמו לילדים שלכם להיות פחות במסכים. כעת, כשיש לכם את רשימת המשחקים הללו, נותר לכם רק לקרוא לילדים ולשחק איתם.

ציור

 

אולי יעניין אותך גם