מעבר דירה יס טלוויזיה (yes) – כל המידע הנחוץ למעבר חלק

מעבר דירה דורש מאמצים רבים, החל ממציאת הדירה החדשה וחתימת החוזה עם בעליה, וכלה בהכנת הרכוש שלכם והעברתו אל הבית החדש.

כאשר מנסים לעבור דירה, כדאי מאוד להשקיע זמן בתכנון מעבר שירות הטלוויזיה שלכם.

מנויי YES אינם יכולים פשוט להעביר את הממיר אל ביתם החדש, ועליהם לעבור מספר שלבים עד שיוכלו לצפות בנוחות בערוצים החביבים עליהם.

 

העברת התשתית הפיזית

חברת YES מפעילה את רוב שירותי הטלוויזיה שלה באמצעות חיבור לוויני, בשונה מחברות אחרות כמו הוט או סלקום TV. צלחת הלווין על גגות הבתים מאפשרת קליטה של ערוצי הטלוויזיה על ידי תקשורת עם לווין ייעודי. הממיר בבית הלקוח מתרגם את האותות המתקבלים מצלחת הלווין לערוצי הטלוויזיה המוכרים לכולם. בשנים האחרונות, פועלת YES להציע גם שירותי טלוויזיה מבוסס כבלים, כדי להקל על הרחבת הפריסה ולהוזיל את המחירים. לכן, אחד מהשלבים הראשוניים שיש לבצע כדי לעבור דירה בצורה חלקה, הוא לתכנן את העברת התשתית הפיזית של שירות הטלוויזיה שלכם. עליכם להעביר את הממיר, לפרק ולהרכיב מחדש את האנטנה, ולברר האם הבית החדש שלכם מחובר לרשת הטלוויזיה בכבלים אשר מפעילה YES.

 

הכנת השקעים והזמנת טכנאי

אם סיימתם להעביר את צלחת הלווין וכלל התשתית כבר נמצאת בביתכם החדש, עליכם להזמין טכנאי ייעודי של YES כדי להשלים את תהליך מעבר הדירה וההתחברות מחדש לשירות. הטכנאי יתקין את השקעים הייעודיים הרלוונטיים סמוך למקום המיועד להצבת הטלוויזיה, ולעיתים גם יסייע לכם לחבר את האנטנה באופן המתאים ביותר לקליטה מיטבית. חשוב להזמין את הטכנאי מראש, ולהסביר שמדובר בשירות על רקע מעבר דירה. הזמנה של טכנאי די זמן מראש תאפשר לחברה להציע לכם לבחור זמן הגעה נוח מתוך לוח זמנים פנוי יותר, ותאפשר לכם לתזמן את הביקור בזמן שהכי נוח לכם. שימו לב, חשוב לוודא עם הטכנאי מהם הדברים להם הוא זקוק, והאם עליכם לדאוג מראש לנושאים כמו התקנת האנטנה לפני הגעתו. בירור מקדים יחסוך לכם התעסקות מיותרת ובזבוז זמן עבודה יקר.

 

כדאי לשקול שינוי חבילה והחלפת ממיר כחלק מהמעבר

כאשר עוברים דירה, ניתן לבחור להעביר את כל הרכוש בדיוק כמו שהוא אל הבית החדש, או לעשות שינוי. לעיתים קרובות, מומלץ לנצל את תהליך המעבר כדי להשליך מעליכם דברים אשר אינם נחוצים לכם, ולבחור חדשים במקומם. בדיוק כמו שכדאי להזמין ספה חדשה ונחשקת ישירות אל הבית החדש במקום להתאמץ להעביר ספה ישנה ולא נוחה, כך גם עם חברות טלוויזיה. תוכלו לנצל את ההזדמנות להשוות בין השירותים אשר מציעות החברות השונות הפעילות בתחום, וכך לבחור את ספקית השירות המתאימה לכם ביותר. כך, ההתעסקות שלכם בהעברת הטלוויזיה תהיה יעילה, וממוקדת בהרבה.

 

מעבר דירה

אולי יעניין אותך גם