מה חשוב להכיר לפני שמזמינים הובלה עם מנוף לקראת אירוע

אתם זקוקים לשירותי הובלה עם מנוף? הדירה שאליה אתם עוברים ממש בקרוב נמצאת בקומה גבוהה? או שאולי יש לכם חפצים גדולים וכבדים שלא תוכלו להכניס לדירה בעזרת המעלית? אם כך, כדאי שתדעו שהיום שירותי הובלה עם מנוף הפכו להיות מאוד מבוקשים ונפוצים, כך שגם עבורכם הם זמינים תמיד.

 

ממי כדאי להזמין את השירות הזה?

ראשית, כאשר חושבים לפנות לשירותי הובלה עם מנוף ולשלב שירות כזה במעבר הדירה, צריך להבין שלא כל החברות יכולות לתת לנו את השירות הזה. יש היום מגוון רחב של חברות שעובדות בתחום ההובלה אך רק חלק מהן באמת יכולות לבצע עבודה טובה ומקצועית. לא כולן מחזיקות מנופי הרמה מסוגים שונים ולא כל חברה יכולה להציע לכם בדיוק את מה שאתם זקוקים לו.

לכן, ממש כפי שאחד מהדברים הראשונים שתרצו לברר כאשר אתם מחפשים חברת הובלה זו השאלה האם החברה עובדת באזור שבו אתם זקוקים לשירות כזה, כדאי יהיה גם לברר האם החברה נותנת שירותי הובלה עם מנוף.

 

האם יש ביטוח?

מטבע הדברים, כאשר אנחנו מרימים לגובה חפצים כבדים בעזרת מנוף, הסיכון כאן יותר גדול. אנחנו צריכים להתמודד עם הרמת החפצים, עם השינוע שלהם וזה עלול להיות מסוכן יותר מאשר סחיבה רגילה אשר מתבצעת בעזרת סבלים.

משמעות הדברים היא שאחד מהפרמטרים שיעזרו לכם להבין האם אתם רוצים להזמין שירות של הובלה עם מנוף וממי, זו השאלה האם פניתם אל חברה שיש לה ביטוח. הביטוח צריך להיות כמה שיותר מקיף ולכלול: ביטוח לחפצים עצמם, ביטוח לעובדים ואפילו ביטוח לכל מי שעובר במקום.

אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מעורבים בפרשה לא נעימה רק כי שכחתם לבדוק האם לחברת ההובלות שלכם יש ביטוח או לא ולכן חשוב לברר הכול מראש.

 

האם המחיר נראה סביר?

זה ברור שאם חברת ההובלות שאליה אתם פונים מגיעה עם מנוף ומעמידה לרשותכם לא רק סבלים אלא גם את מפעילי המנוף שלה, תצטרכו לשלם על כך כסף. מצד שני, האם זה חייב להיות מאוד יקר? כלל לא בטוח. כל שעליכם לעשות הוא לברר זאת מראש, לראות על איזה מחירים מדובר וגם לנסות ולהשוות מחירים.

לכל חברה שעוסקת בתחום הזה יש תעריפים קצת שונים ובסופו של דבר, רק אתם תוכלו לומר ולקבוע כמה סביר מבחינתכם לשלם. האם, במידה ותשלמו יותר לעומת המחיר הממוצע בשוק, זה אומר שהשירות יהיה יותר מהיר? יותר מקצועי? התשובה היא בפירוש לא.

מצד שני, אם המחיר נראה לכם הרבה יותר נמוך לעומת המחירים של חברות אחרות שעוסקות בתחום הזה, ברור מדוע צריך יהיה לבדוק הכול לעומק כי לעיתים מחיר נמוך מעיד על חוסר מקצועיות.

אירוע

אולי יעניין אותך גם