הכירו את מועדוני הבילויים הטובים בישראל

סצנת המועדונים של ישראל נחשבת לאחת הטובות בעולם, תל אביב נכנסה לאחרונה לרשימת 40 ערי המסיבות הטובות ביותר, בהתאם כמות המועדונים בישראל גבוהה במיוחד, ריכזנו עבורכם את הטובים ביותר, הכירו את מועדוני הבילוי הטובים בישראל!

תל אביב

:בעיר ללא הפסקה יש כמה מהמועדונים הטובים בישראל, די קשה לקבוע מה הם המועדונים הטובים ביותר באו לבדוק באתר בילוי פלוס, והינה רשימה חלקית רשימה:

מועדון האלפבית – מדובר באחד מהמועדונים הטובים בתל אביב, הוא מתפרש על פני שלוש קומות מקדם אהבה אחווה וקבלה, באלפבית מופיעים כמה מהדיג'ייז הטובים בישראל והוא ממוקם ברחוב אחד העם 54.

הבלוק – מעוז המוסיקה האלקרטונית של תל אביב, מושך אליו בליינים מכל רחבי המדינה, יש בו שלוש רחבות שונות, הוא ידוע במסיבות שנמשכות עד אור בוקר, בבלוק אחת ממערכות הסאונד הטובות בארץ אם לא הטובה שבהן והוא ידוע גם כמי שמארח את הדיג'ייז הכי טובים בעיר. המועדון ממוקם בדרך שלמה 157.

הכולי עלמא – מוסד תל אביב מובהק שמושך אליו אורחים מתל אביב ומחוץ לה, במקום תמצאו פינת הימרחות עם עם מזרן ודובון חמוד. בכולי יש קוקטיילים מהטובים בארץ והוא נוהג לארח הופעות לעיתים קרובות. המקום פוטוגני ברמות וכל קיר מהווה רקע מצויין לתמונה, אם תגיעו לשם תמצאו בוודאות את החברה הקבועים שמצטלמים עם הקיר התורן. הכולי עלמא ממוקם ברחוב מקווה ישראל 10.

מנדלימוס – דאנס בר עם מוזיקה פופולארית שמושכת אליה בליינים מכל רחבי המדינה, המקום משמש כמקום מושלם למצוא מישהו או מישהי להמשך הערב, יש בו פינות ישיבה כיפיות ואפשרות לשבת בחוץ על הרחוב. למקום יש גם תפריט אוכל מוצלח למדי ושווה לנסות אותו. המנדלימוס ממוקם ברחוב הירקון 102.

אנשים שמחים

ירושלים

צעירי ירושלים לא זכו להנות מיותר מדי מועדנים, חקרנו ומצאנו סוד שמור שיכול לספק לכם ערב של כיף בעיר הקודש, מועדון הצעצוע הוא מועדון סטודנטים שמושך אליו קהל צעיר ומעניין, בעיקר במהלך הסוף שבוע, המוזיקה שם היא מוזיקת פופ קלאסית והחוויה מהנה ללא ספק. הצעצוע ממוקם ברחוב דו נואס שש.

באר שבע

בירת הנגב נשמעת למביטים מן הצד כמו מקום מנומם ודי משעמם, אולי תופתעו לגלות שכמה מהמועדונים המצליחים בארץ נמצאים שם

הפורום – אחד מהמועדונים המצליחים והגדולים בארץ, כמות הקהל שהמקום מושך מדי ערב אולי הכי גדולה בארץ, רחבות בחלוקה לגילאים, נגניות כינור ואטרקציות שלא תוכלו לעכל יחכו לכם שם. הפורום ממוקם ברחוב ניסים אלקיים 10.

הברקה – מועדון הברקה בבאר שבע הוא אחד מהמועדונים המצליחים בדרום, הוא מושך אליו צעירים מהאזור, המועדון נוהג להשמיע מוסיקה ממגוון סוגים, ישראלי, פופ, רגאטון ועוד. המקום מארח לעיתים הופעות חיות של מיטב האומנים בישראל וידוע בליין הערב שלו ביום שישי. ממוקם ברחוב שלושת בני עין חרוד 70.

אולי יעניין אותך גם