מועדון לבת מצווה – איך לעשות את הבחירה המושלמת?

יום ההולדת ה-12 של בתכם הוא אחד הימים המרגשים בחייה ובחייכם.

תאריך בת המצווה מסמל את המעבר מילדות לבגרות.

כיום, הדבר שהכי משמח את הילדים הוא חגיגות בת המצווה המושקעות הנחגגות בכל רחבי הארץ.

אבל בשביל שהחגיגה תהיה מושלמת, צריך לבחור במועדון המושלם.

לכן נסביר איך לעשות את הבחירה המושלמת.

 

הכי חשוב – אטרקציות

לילדים כיום נמאס מדברים במהירות, ולכן לא מספיק להשכיר רק חלל ריק ולקוות שלילדים יהיה מהנה במשך 4 שעות. מועדון לבת מצווה שהוא לא רק טוב אלא גם מושלם יספק אטרקציות והילדים ייהנו במשך כל הערב.

אטרקציות יכולות להיות כאלו שיש לכל אורך האירוע כמו צלם מגנטים או שולחנות מתוקים והן גם יכולות להיות כאלו שיהוו חלק מרכזי מהאירוע כמו בובות ענק מרקדות או שולחנות משחקים – שולחנות ביליארד סנוקר ועוד.

 

מועדון שיגרום לילדכן להרגיש מיוחדת

בת המצווה הוא יום מיוחד בעבור בתכם. ולכן הכי הכי חשוב שהמועדון יגרום לה להרגיש מיוחדת. זה יכול להיות באמצעות כניסה מרשימה דרך שער מיוחד, שירותי השכרת לימוזינה, או כל רעיון שיעלה על דעת המועדון. זכרו שאם הילדה תרגיש מיוחדת, היא תזכור את יום בת המצווה למשך כל חייה.

 

ריבוי אופציות

מועדון טוב זה מועדון שיכול להציע לכם מספר אופציות בהתאם לתקציבכם ולרצונכם. בחרו מועדון שיש בו גיוון, שיש בו כמה אופציות לאירוע. כל ילדה אוהבת דברים שונים ומחפשת אירוע מסוג שונה.

 

צוות שמבין את הגיל

גיל העשרה הוא גיל מורכב, ולא תמיד צוות המועדון מבין את רחשי ליבם של הילדים. בחרו צוות שיודע לדבר עם ילדים, יודע מה הם אוהבים ואיך לשמח אותם. זה לא מספיק שהמקום יהיה יפה ומעוצב, בסוף הצוות שיהיה סביב הילדים בערב זה ירים או יפיל את האירוע ולכן חשבו על זה בכובד ראש.

 

נראות המקום

אל תבחרו מקום שנראה מוזנח. בחרו מקום שמעוצב בטוב טעם, ושמושך את העין. הילדים כיום אוהבים להצטלם והרבה. ולכן, נראות המקום משנה. בנוסף הרבה יותר כיף לבלות את הערב במקום שכיף לך להיות בו ולא כיף להיות במקום שמרגיש מלוכלך.

 

מגוון באוכל

ילדים רעבים זה ילדים עצבניים. בחרו מקום שיש בו מספר אופציות למזון, כדי שיהיה לכל הילדים – לאלרגיים, לבררנים ולרעבים במיוחד. עם זאת, זכרו שאי אפשר שיהיה הכל – לא צריך שבאירוע יהיה גם המבורגר, גם פיצה וגם סושי אך כן חשוב שיהיה מגוון.

 

תקשרו עם בתכם

הכי חשוב הוא תיאום הציפיות עם בתכם. תזכרו שבת המצווה שלה ולא שלכם. המטרה היא לשמח אותה ולא להגשים לכם חלום ילדות גנוז. תקשורת טובה בינכם ובין ילדתכן תוביל לבחירה מושלמת

 

רחבת ריקודים

אולי יעניין אותך גם