מה עושים עם הילדים בחגים? 3 פתרונות לילדים בחגים

החגים מתקרבים וזה הזמן להכין סדר יום שיאפשר לילדים להעסיק את עצמם. שכן, זה ידוע, ברגע שמארגנים סדר יום וכוללים בו שלל פעילויות או מסגרות, אפשר לנשום לרווחה וליהנות מכל רגע. יצאנו לבדוק עבורכם מהם 3 הפתרונות הטובים ביותר לילדים שיעבירו להם ולכם את החג במקסימום פאן. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את האפשרויות שעומדות לפניכם בחגים הקרובים, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי נכתב לאחר שחווינו בשנה שעברה תקופה קשה מאוד במהלך חופשת החגים. שכן, לא הכנו את עצמנו מראש מסיבות שלא צריך להרחיב אודותיהן כרגע. מה שחשוב שתדעו בנושא זו העובדה שהפעם, החלטנו להכין את עצמנו מראש ולארגן סדר יום קבוע שיביא לפעילות פורה של הילדים ולשקט בבית. בגלל שאנו יודעים שיש הורים רבים שצריכים את ההכוונה הזו, החלטנו לשתף את הלוח זמנים שארגנו במטרה לאפשר לכולם ליהנות ממנו.

 

מה עושים עם הילדים בחגים? אפשרות תעסוקה מספר 1

אם אתם רוצים להיות בטוחים שיש לכם 100% שקט מהילדים בחגים הקרובים אתם צריכים לבחור באפשרות הקלה ביותר שלא תצריך מכם אפילו טיפה מאמץ. מדובר כמובן בהרשמה מוקדמת אל קייטנה על גלגלים. ברגע שתבטיחו את מקומכם בקייטנה, יתאפשר לכם לדעת כי הילדים יהיו במסגרת זו משעות הבוקר ועד שעות הצהריים המאוחרות. אם תשאלו אותנו, זו הבחירה הטובה ביותר עבור כל הצדדים.

 

מה עושים עם הילדים בחגים? אפשרות תעסוקה מספר 2

אם יש לכם סבלנות להכין פעילויות, אתם צריכים להזמין הורים נוספים לילדים מהכיתה או הגן ולהציע להם לארגן מפגשים יומיים של הילדים. במידה ותבחרו באפשרות זו, תודיעו לכל הורה כי יש לו אחריות על מפגש אחד. כך שבעצם, תוכלו להכין מספר רב של מפגשים במינימום מאמץ. אם אין לכם רעיונות למפגשים, כדאי שתדעו שאנחנו כבר עשינו זאת וההורים שלקחו חלק בעניין בחרו את הפעילויות הבאות:

  • יום צביעה בגואש
  • יום ספורט
  • יום מים ועוד

 

מה עושים עם הילדים בחגים? אפשרות תעסוקה מספר 3

האפשרות ה – 3 היא הפשוטה ביותר וקוראים לה "יום כיף אצל סבא וסבתא". כדי שתוכלו להעביר את הזמן עם הילדים בחגים באמת במינימום מאמץ, אתם צריכים לסגור יום כיף בספא או במכון יופי ולהקפיץ את הילדים אל סבא וסבתא. תנו להם לשבור את הראש ולהחליט מה עושים עם הילדים בחגים כדי שלא תצטרכו לעבוד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה עושים עם הילדים בחגים. כעת, כשיש לכם 3 אפשרויות שונות ומגוונות, נותר לכם רק לבחור את אלו המתאימות לכם ביותר ולהתחיל ליישם. נאחל לכם בחירה נכונה ושיהיו לכם חגים שקטים.

מתפס מקצועי

אולי יעניין אותך גם