מה לעשות הילדים בשבת בבוקר במרכז

שבת זה יום מושלם לצאת עם הילדים לטיול.

אין עבודה, בית ספר, גנים, רק אתם והמשפחה.

לא כל האטרקציות פתוחות בשבת, לכן, כדאי לדעת מראש אילו מקומות בילוי פתוחים, אז הכנו לכם מספר אפשרויות מה לעשות בשבת במרכז.

 

יער בן שמן

אם אתם חובבי אופניים – אתם חייבים לבקר ביער בן שמן. היער רחב מאוד ובו אופציות ומסלולי אופניים רבים ומגוונים, המתאימים לכל הרמות והגילאים.

בנוסף, מתוך שלל אטרקציות במרכז, ביער בן שמן ישנו מתחם אקסטרים שבו אטרקציות כגון:

  • פיינטבול
  • לייזר טאג
  • טיולי איזי ריידר
  • טיולי אופניים

המקום פתוח בשבת וערוך לקבל משפחות, יחידים, קבוצות, ואף מקיים אירועים וימי כיף.

 

החלקה על קרח

החלקה על קרח היא אחת האטרקציות שחובה להתנסות בהן לפחות פעם בחיים. במיוחד ילדים קטנים עשויים להבין את העקרונות ולהחליק במהירות ללא פחד. אז אם אתם חובבי החלקה על קרח, ומעוניינים לשפר את יכולותיכם, ולתת לילדים שלכם חוויה בלתי נשכחת, חפשו את אתר ההחלקה על קרח הקרוב לביתכם. זה פתוח בשבת, ונגיש לכל גיל ולכל רמה. ישנם מרכזי החלקה על קרח בחולון, ליד נתניה ועוד.

 

העיר הגדולה

אם אתם לא מתל אביב, שבת היא הזמן המשלם לבקר בה. החופים מלאים בגני שעשועים לילדים, ואתם יכולים לשבת בבר ולשתות קפה בזמן שהם נהנים. מסעדות רבות פתוחות בתל אביב בשבת, כך שלא תמצאו את עצמכם רעבים לזמן רב. תוכלו לשכור קורקינטים או אפילו אופניים חשמליות ולנסוע בנתיבי האופניים בכל רחבי העיר, ולגלות שהעיר מציעה שלל אטרקציות.

 

סרט בקולנוע

יום שבת הוא יום שבו כל המשפחה, ההורים והילדים – ביחד. אז לאיפה אפשר ללכת כולם וליהנות? לסרט. ילדים אוהבים במיוחד סרטים בתלת ממד, אז הזמינו לכולכם מקום מראש באחד מבתי הקולנוע הרבים במרכז. התייעצו עם ילדיכם, הם בוודאי יידעו להגיד לכם באיזה סרט הכי שווה לצפות.

 

קטיף עצמי

משקים רבים באזור המרכז מציעים חוויה פסטורלית וקסומה של קטיף פירות וירקות, בכמות  ובזמן בלתי מוגבלים. המתחמים פתוחים במשך כל יום שבת ומאפשרים לכם לעשות פיקניק בטבע, אזורי מנגלים ופינות לישיבה והבערת מדורות. אז הצטיידו בכלי נגינה, בואו לקטוף פירות וירקות ולשבת בחיק הטבע וליהנות מאווירה מיוחדת וחוויה בלתי נשכחת.

 

טיולי ג'יפים

במרכז ישנם מרכזים רבים המציעים טיולי ג'יפים, ריינג'רים ועוד, לכל המשפחה. בין אם אתם רוצים נהג צמוד או לנהוג בעצמכם, האפשרויות הן רבות, וההתנסויות כוללות נהיגת שטח, בוץ, טיפוס הרים, וכו'. חיות נפוצות שאפשר לפגוש בטבע בטיול הן צבאים, עופות דורסים, שועלים ועוד.

 

לסיכום

ישנן המון אטרקציות הפתוחות בשבת במרכז, כל שעליכם לעשות הוא להחליט מה הכיוון שלכם, ובשיתוף הילדים לבחור מה הכי כדאי לעשות בשבת הקרובה, סתם ככה או לקראת אירוע כמו יומולדת. תיהנו!

שדה

 

אולי יעניין אותך גם