מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים מקום במועדון בת מצווה?

מסיבת בת מצווה היא אירוע של פעם בחיים. גיל שתיים עשרה הוא גיל בעל משמעות ביהדות וכאות לכך שהנערה הגיעה לגיל בו היא מחויבת בנועם המצוות, עורכים חגיגה. החלטתם לערוך מסיבת בת מצווה ואפילו על מועדון מתאים אתם מעוניינים לסגור, רגע לפני הסגירה, כדאי שתקראו את הנקודות החשובות על פיהן כדאי לבחור מקום לקיום האירוע המרגש הזה.

 

מיקום המועדון

חשוב לבחור מועדון הממוקם במיקום גיאוגרפי קרוב אליכם או אל המוזמנים. חשוב שהוא לא יהיה רחוק מידי ממכם. אם אתם גרים בנס ציונה לדוגמא, אם תמצאו תאריך פנוי אצל מועדון בת מצווה נס ציונה, זה יהיה מעולה. אבל אתם ממש לא חייבים לסגור דווקא על מקום הנמצא באותו העיר בה אתם מתגוררים, תוכלו לסגור על מועדון הנמצא בקרבת מקום, במרחק נסיעה קצר.

חשוב לא לבחור מקום אליו יש צורך בנסיעה ארוכה של מעל שעה. אחרי הכל, גיל 12 הוא לא גיל שהורים שמחים לשלוח את ילדיהם לנסיעות ארוכות… בגיל מבוגר יותר אין בעיה להרחיק, אך בגיל 12 קצת פחות מתאים.

מועדון בת מצווה

מה בתוכנית המסיבה?

כל מסיבה חייבת לכלול תוכן שיהפוך אותה לבלתי נשכח. אם החלטתם ללכת על מתקנים ואטרקציות מותאמים לבני נוער, חשוב לוודא שגודל המועדון מתאים להצבת מתקנים שכאלו.

אם חשוב לכם שהאירוע יכלול ריקודים ושירה, חשוב לוודא שיש ממספיק מקום לכך במועדון. ההמלצה היא להגיע לאירוע ולבדוק את המקום פיזית, לבדוק איפה מתאים להעמיד כל דבר, עמדה לצילומי מגנטים, רחבת ריקודים, שולחנות ערוכים וכו'…

 

מספר המשתתפים

המקום צריך להתאים למספר המשתתפים. אם אתם מזמינים מאה משתתפים, תצטרכו לוודא שהמקום יכול להכיל מאה מוזמנים. יש מועדונים מגוונים כאשר כל אחד מותאם למספר משתתפים אחר. חשוב לבחור מקום שיתאים למספר המוזמנים, לא לבחור מקום קטן מידי, וכן לא להפך. אם מספר המוזמנים הוא בסביבות המאה, לא יהיה נכון לבחור מקום המתאים לארבע מאות מוזמנים…

החלל הגדול הריק שייווצר יצור תחושה של מספר משתתפים קטן. במקרים של אין ברירה, ניתן לסגור על מקום גדול ולהקטין את חלל המקום בעזרת מחיצות ייעודיות לכך.

מועדון בת מצווה

מה מציע המועדון

בדקו מה המקום מציע. יש מועדונים המציעים גם הגברה תאורה והפעלות כאופציה, ויש כאלו שמציעים רק את המקום. יש מועדונים מהם ניתן להזמין את האוכל לאירוע, לעומת כאלו שאין להם מטבח ובעל האירוע נדרש לדאוג לאוכל ולפתרונות עבורו. חשוב לבדוק מה מציע המקום, האם הוא קרוב לתחבורה ציבורית וכו'.

 

בסופו של דבר

בבחירת מיקום לאירוע, הדבר שהכי חשוב לעשות הוא למפות את הצרכים שלכם, בעלי האירוע. בדקו מה חשוב לכם וכך תדעו להתמקד בחיפוש מותאם לצרכים שלכם. שיהיה עם המון הצלחה!

מועדון בת מצווה

אולי יעניין אותך גם