יש מגשי פירות ויש מגשי פירות מעוצבים

לאחרונה נדמה כי בכל אירוע ובכל חגיגה נוכחים מגשי פירות. ובצדק, שלל פירות העונה בשיא טריותם, צבעוניים ומזמינים.

ניתן להזמין מראש מגשי פירות מוכנים, וניתן גם לעשות לבד בבית.

לא כולם מיומנים לכך, כי דרושה מלאכת חיתוך מיוחדת וכלים ייעודים כדי ליצור את הצורות המעוצבות שכולנו חושקים בהם. נשאלת השאלה – האם שווה להשקיע יותר זמן ועבודה כדי להפוך מגש פירות חתוכים למגש פירות מעוצב? בוודאי שכן. הרושם שכל אחד מהמגש יותיר לא ישאיר מקום לספק – יש מגשי פירות ויש מגשי פירות מעוצבים.

 

הכלים הנכונים, הפירות הכי טובים

לפני שתיגשו למלאכת האמנות, וודאו שיש ברשותכם את כל הכלים לכך. ראשית והכי חשוב, סכינים וכלי עיצוב שייתנו את הטאץ׳ העיצובי המיוחד שבו אתם חפצים. כלים אלו עושים את ההבדל בין מגש פירות רגיל למגש פירות מעוצב. דבר נוסף שחשוב לרכוש טרם הכנת המגש זה פירות טריים. חשוב להשקיע בפירות בשלים וטובים, כי הם בעצם כל המנה. כדאי לקנות פירות שהם לא מאוד רכים כדי שיהיה קל לעצב אותם בלי שיימעכו.

 

עיצוב קליל

תקראו לו גם ״המגש הקלאסי״. מגש פירות חתוכים יפה עם טאץ׳ דקורטיבי קל. זה מתאים גם לכאלו שלא ניחנו בחוש אמנותי מפותח וגם למי שקצר בזמן. חותכים דק מגוון פירות, רצוי פירות ממיני צבעים כדי שיהיה כמה שיותר צבעוני, ואז עושים מניפות. הכוונה היא לשטח את הפרי שחתכתם לצורת מניפה. עושה רושם גדול ולא מצריך כישורים מיוחדים.

 

מגש עם כיתוב וצורות

כאן אנחנו קצת עולים ברמת הקושי וגם ברמת העיצוב והרושם, אבל עדיין לא משהו יותר מדי מסובך. אם יש לכם קורצני עוגיות בצורות (ואם אין לכם אז תקנו, זה זול ונגיש) תוכלו להשתמש בהם כדי לעשות פירות בצורות! תחתכו קיווי, אבטיח, מלון או כל פרי שניתן לקרוץ ממנו ותעשו צורות של לבבות, כוכבים ופרחים. עוד דבר שאפשר לעשות זה לקנות קורצנים של אותיות ומהם לעשות כיתוב. ככה תוכלו לכתוב ״מזל טוב״ או כל דבר אחר שיתחשק לכם.

 

ציור של מגש

הרמה הכי גבוהה של אמנות שאפשר להגיע אליה במגש מעוצב זה באמצעות ציור. ניתן ״לצייר״ עם הפירות ככה שבסוף תיווצר דמות כלשהי. למשל: בעזרת פירות צבעוניים אפשר ליצור קשת בענן, באמצעות עיגול של אבטיח שעליו קצפת ופירות, אפשר לחתוך ל- 8 כך שייווצר מצג של מגש פיצה, ועוד כל דבר העולה על רוחכם – בננות וקיווי ליצירת עץ, מלון כדי ליצור איש שלג וכו׳. תנו ליצירה לסחוף אתכם כיד הדמיון.

יש לא מעט דרכים להכין מגש פירות מעוצב, אבל לא לכולם יש את הזמן והיכולת לכך. בכל מקרה, תמיד תוכלו להזמין מגש פירות מעוצבים על ידי אנשים מקצועיים, והמשלוח יגיע אליכם מוכן ישר הביתה.

 

אבטיח

אולי יעניין אותך גם