מה עדיף – לקנות או לשכור פטריות חימום לעסק?

תקופת החורף הקרירה גורמת למרבית האנשים להסתגר בבית ולהיצמד לפתרונות חימום שונים.

כדי להוציא את האנשים מהבית ולמשוך את הלקוחות אל העסק שלכם, רצוי שהעסק יהיה חם ומזמין, ופטריית חימום יכולה לתת את המענה המושלם לכך.

אז מה עדיף – לקנות או לשכור פטריות חימום לעסק?

 

אקלים ים תיכוני, אך לא רק

כישראלים, אנחנו אמנם מאופיינים באקלים הים תיכוני החמים והקיצי, אך עונת הקיץ בסופו של דבר, היא עונה אחת מתוך ארבע ועונת החורף הקרירה מגיעה לביקור גם אלינו. בתקופת החורף, בה הקור והגשם שולטים ברחובות ומשפיעים על מצב הרוח של האנשים, המעדיפים להתכרבל מתחת לפוך עם כוס תה חם מאשר להסתובב בחוץ, צריכה להיות סיבה ממש טובה (וחמימה) כדי להצדיק יציאה מהבית.

לכן, כדי שהעסק שלכם ימשיך להזמין אליו אנשים, מומלץ להקפיד על שמירת טמפרטורה חמימה בבית העסק באמצעות פתרונות חימום שונים, כמו המזגן המסורתי או פטריות החימום הממכרות. המזגן הוא פריט שימושי ואידיאלי הן לעונת הקיץ והן לעונת החורף. אך פטריות החימום הן עניין קצת שונה, כשיש פטריות חימום למכירה ופטריות חימום להשכרה, היות והן מתאימות לעונת החורף בעיקר.

 

פטריות חימום

פטריית חימום היא למעשה פתרון חימום אחד מיני רבים לימי החורף הקרירים. היא מבוססת על טכנולוגיית חימום של חשמל או גז ובעת הפעלתה, היא יכולה להפיץ חום עד לרדיוס של כעשרה מטרים. היא מיועדת בעיקר לשימוש בחללים פתוחים וחיצוניים (בעיקר אלו המופעלות על ידי גז), אך לא רק.

פטריית החימום מהווה פתרון חימום נפוץ אצל בעלי עסקים בעיקר בגלל יתרונותיה הרבים: בניגוד למזגן, היא מתאימה לשימוש חוץ ואינה מייבשת את האוויר, היא ניידת ומאפשרת שינוע קל ממקום למקום (ואף אפסון בעת הצורך) והיא אף מגיעה בצורות מעוצבות וקלאסיות המשדרגות את מראה העסק.

 

אז מה עדיף, לקנות או לשכור פטריות חימום?

נקדים ונאמר כי לפני ששוקלים לקנות או לשכור פטריות חימום, כדאי לשים דגש על הפרטים הבאים:

  1. תו תקן- בכדי שתוכלו להפעיל את פטריית החימום בראש שקט ולהימנע מתקלות ואף חלילה, סכנות, בדקו שפטריית החום אכן עומדת בתו התקן הישראלי.
  2. איכותיות- לרוב, ייעודה של פטריית החימום להיות מוצבת בחוץ, בחלל הפתוח. לכן, וודאו שהיא עשויה מחומרים איכותיים המתאימים לאוויר הפתוח.
  3. עוצמת החום- חשוב להתאים את הפטרייה למיקום המיועד. ככל שהחלל פתוח יותר, כדאי להשקיע בפטריית חימום היכולה להפיץ חום למרחק רב יותר.

בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית לשאלה 'מה עדיף'. כל עסק ייחודי והתשובה תהיה אינדיווידואלית בהתאם לסוג העסק והמקום. כך, עסק בעל חלל פתוח גדול ואפשרויות אחסון במשך ימי השנה, ישקול בחיוב רכישת פטריות חימום כהשקעה לטווח ארוך. אך בעסק בו מרבית הפעילות מתרחשת בחלל פנימי ומצומצם, ייתכן ושימוש במזגן ו/או השכרת פטריית חימום יספיק.

 

חימום

אולי יעניין אותך גם