למה גריל פחמים של וובר מסדרת פרימיום אהוב במיוחד?

גריל פחמים של וובר מסדרת פרימיום הוא מוצר איכותי שהיינו רוצים להחזיק אצלנו בבית, ולמזלנו האופציה קיימת. חברת וובר פיתחה שיטה בטכנולוגיית צלייה מהמתקדמות ביותר והתפרסמה ברחבי העולם הודות לגרילי הפחם שלה.

גריל פחמים מסדרת פרימיום של חברת Weber מציבים סטנדרט שלא נראה לפני כן בעולמות הגריל והעישון. הסדרה מתייחדת משאר המוצרים בזכות עיצוב בלתי נשכח יחד עם פונקציונליות שהגיעה רחוק. אז למה גריל פחמים של וובר מסדרת פרימיום הוא אהוב במיוחד? מיד נפרט לכם הכל.

 

נוחות המשתמש לפני הכל

חברת Weber ייצרה את סדרת גרילי הפרימיום מתוך מחשבה על האדם שהולך להשתמש בגריל הזה. ממש כך. הגריל הוא לא רק כלי, אלא אמצעי, לספר סיפור דרך האוכל. גרילי פחמים מסדרת פרימיום מעניקה חווית שימוש שמאפשרת לנו בישול נוח ואיכות לפני הכל.

העגלה הקיימת מתחת לגריל נותנת את האופציה להזיז את הגריל ממקום למקום ויחד עם זה מאפשרת יציבות מלאה במהלך הכנת האוכל. עיצוב הגריל המיוחד הגיע מתוך מחשבה של הקטנת סיכונים כמו כוויות ושריפת האוכל.

הידיות שמצופות בגומי מבודד חום עוזרות לנו להחזיק את הגריל ובעיצוב מיוחד ושונה משאר הגריל עצמו. יחד עם כל התוספות הללו, לגריל יש מד חום שמחובר למכסה הגריל. כך Weber מעניקה לנו את האפשרות לדעת תמיד מה הטמפ' המדויקת בגריל ונותנת שליטה נוחה באש ובתהליך הצלייה ללא מאמץ רב מידי.

 

יכולות בישול גבוהות

גרילי הפחמים של חברת Weber מבצעת את עבודתה על הצד הטוב ביותר. מתקן הצלייה נמצא ברמה גבוה בתקנים העולמיים ומעניק יכולות צלייה גבוהות יחד. אלה באים לידי ביטוי למשל במבנה הקעור של מכסה הגריל, דבר שמאפשר שימוש בשומן המטפטף מהבשר בחזרה אל תוך הבשר ותוך כדי מונע את התייבשות האוכל.

בנוסף, גוף הגריל עשוי אמייל, דבר שמאפשר שמירת חום שאנחנו מנסים לכוון אלייה. רשתות הגריל עשויות ברזל יצוק ובקטור 57 ס"מ, אלה מבטיחות פיזור חום אחיד על המשטח ובישול אחיד של כלל הבשרים.

 

עיצוב פרימיום עם תחזוקה קלה

הגרילים של סדרת Premium של חברת Weber נראים לא רק אופים, אלא גם יפים. העיצוב מאופיין במכסה עגול ומבריק, בתחתית הגריל עגלה אלגנטית שמשדרת איכות וידיות שנותנות הרגשה של בית וחמימות בלב. תהליך התחזוקה, הניקוי והאחסון הם חלק מהסגנון העיצובי שמקלים על בעלי הגריל.

האחזקה השוטפת היא חלק חשוב בגריל, שכן היינו רוצים שהמוצר יחזיק מעמד לאורך זמן ולא יתבלה במהירות. סדרת פרימיום של וובר מקלה עלינו בנושא הזה, הגריל כולל מניפה מקצועית שמאפשרת סילוק אפר הפחם שנשאר לאחר הבישול. בנוסף קיימת מערכת לאיסוף האפר בתום השימוש. אלה מבטיחים לנו שימוש קל ועמדה נקייה.

סדרת פרימיום של וובר

אולי יעניין אותך גם