כמה עולה דיג'י לחתונה?

אחד החלקים החשובים ביותר בהכנות לאירוע ובכלל באירוע עצמו הוא הדיג'י. המוזיקה נמצאת ברקע לאורך כל הערב – החל משלב הגעת האורחים, שלב חלוקת המנות וכמובן בשלב המרכזי שבו רחבת הריקודים הופכת פעילה. ריכזנו עבורכם מידע בנושא הזה שיוכל לסייע לכם ולתת לכם תמונה כללית על טווח המחירים האפשרי.

 

תקליטן

 

ממה מושפע מחיר הדיג'י?

ובכן, שלב בחירת די ג'יי לחתונה הינו שלב חשוב ואסור להקל בו ראש כלל. כפי שציינו קודם לכן, מדובר באחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר בערב הזה, והוא עשוי להשפיע בצורה רבה (ממש כמו המנות שיוגשו באירוע שלכם) על רמת ההנאה של המוזמנים שלכם באירוע. לשם כך, עליכם לבחור דיג'י איכותי וטוב ולא רק על פי המחיר. אילו פרמטרים נוספים עשויים להשפיע על מחיר הדיג'י שיגיע לאירוע שלכם? ובכן, אחד מהם הוא התזמון של החתונה. חתונה שנערכות בקיץ נחשבות ליקרות יותר גם בהיבט הזה, ולכן קחו זאת בחשבון. גם חתונות שנעשות בשטחים פתוחים, יעלו יותר כסף כי הן מצריכות ציוד מיוחד שלא צריך ברוב האירועים.

מחיר הדיג'י לחתונה משתנה ונע בטווח יחסית רחב. הזולים מביניהם עשויים לעלות כ- 2,000 שקלים למשך כל הערב, בעוד יקרים יותר עשויים לעלות 8,000 שקלים (היקרים ביותר עשויים לחצות את רף 10,000 השקלים). חשוב לבחור את הדיג'י על פי איכות השירים והסגנון שאתם אוהבים ולא רק על בסיס המחיר – בסופו של דבר אתם יכולים "לשלם" על כך, והמוזמנים שלכם לאירוע ייהנו הרבה פחות.

 

אילו דיג'י מוכרים מומלצים לחתונות?

ובכן, טווח המחירים הוא יחסית רחב, ולפיכך ריכזנו עבורכם 3 הצעות אטרקטיביות שמספקות את העבודה בצורה טובה ואיכותית.

FATCAT DJS נחשבת לחברה איכותית בתחום המוזיקה לאירועים ובפרט לחתונות. המחר שאותו תצטרכו לשלם בעבור ערב של דיג'י מהחברה יהיה באזור ה- 7,000 שקלים. מדובר בחברה מוכרת בעלת פידבקים ורזומה מרשים. הנאה מובטחת לאורך כל הערב.

DJ NEXU נחשב לדיג'י איכותי לא פחות. מעבר לחתונות הרבות שהוא עושה הוא מנגן ומתקלט באירועים רבים נוספים. תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של סגנונות מוזיקה ולהבטיח הנאה מוחלטת למוזמנים שלכם. גם כאן המחיר שאותו תצטרכו לשלם יהיה באזור ה-7,000 שקלים.

ZEBRA הינה חברה חדשה יחסית בתחום ההקלטות והדיג'י לאירועים, אך ללא ספק השאירה חותם טוב על לא מעט אירועים. החברה מקבלת עשרות פידבקים חיוביים, ולוח העבודה שלה מלא רוב השנה. כאן תצטרכו להיפרד מסכום קטן יותר – סה"כ 6,500 עבור חוויה של ערב שלם.

חיפוש מהיר באינטרנט יניב לכם עשרות תוצאות נוספו של דיג'יים שונים. חשוב לקחת בחשבון את מה שאמרנו קודם לכן – לא כדאי להתפשר עם המחיר ולבחור דיג'י עם חוות דעת בינוניות. הוא משפיע במידה רבה על הנאת המוזמנים שלכם וכמובן שלכם.

אולי יעניין אותך גם