כמה חשוב לשים מדבקה עם שם על פריטים בזמן האירוע

בחורף ובקיץ, ואילו בעונות המעבר שלא באמת קיימות; כשמגיעים לאירוע עטופים בשכבות חימום או עם אבזור אופנתי – קל מאוד להעלים אחד לשני את אותם פריטים. שמירת חפצים, תחרויות קבוצתיות ואפילו סידור לוגיסטי – מדבקות שם עוזרות לעשות סדר, וזה הרבה מעבר להצגת האנשים באירוע. מדבקות שם – לא מה שחשבתם.

 

 מרחבי יישום רבים

כפי שנאמר בפתיח, מדבקות שם יכולות לשמש אותנו הרבה מעבר להכרות בין אנשים. למשל:

  • בהיבט הלוגיסטי – אפשר להשתמש במדבקות שם כדי לסדר פריטים לפי אזור משלוח, עובד ממונה, סיווג הפריטים ואפילו להדפיס עליהן את תמונת העובד או המנהל האחראי.
  • בעולם האירועים – מדבקות שם יכולות להיות מודפסות מראש לאירוע בו שמות המשתתפים ידועים מראש ולאפשר להם לסמן את הביגוד שלהם במידה ומאחסנים אותו בתחילת האירוע כמו מעילים ושאלים.
  • בהיבט ההמוני – למשל אירועי ספורט. מדבקת שם עם פרצופו של האדם יכולות לעזור לו לסמן את הציוד בצורה הנוחה ביותר ולמנוע אבדות מיותרות.

 

חשיבה אקולוגית

החלך מכוסות השתייה החד פעמיות ועד לצלחות ומושבים, מדבקות שם לסימון חפצים יכולות לעזור לנו לצמצם את נפח השימוש שלנו בכלים חד פעמיים. בואו נודה בזה, החד"פ הוא פה להישאר. אם לא מספיק שמחירו עולה, אופן השימוש בו לא משתנה. מדבקות שם לסימון חפצים יכולות בקלות לעזור לנו למצוא את הכוס שלנו באירוע ולמנוע מאיתנו שימוש בכוס נוספת. טוב לאורח וטוב למארח!

 

מדבקות שם לסימון חפצים

סימון חפצים באירוע זה הרבה מעבר ל"סימון השטח" שלכם או היכולת להבדיל בין איש לרעהו. מדובר במבחן חברתי, ומה היינו מוכנים לעשות אם אנחנו רואים פריט או חפץ של אחר, שהוא מסומן עם שם והאם מישהו היה מוכן לקחת אותו למרות זאת. סיטואציה זו באה מול אחרת, בה האם היינו מוכנים לפלח פריט שלא שלנו למרות שהוא לא מסומן בשם.

 

לוקחים את האחריות לידיים

סימון חפצים עם מדבקת שם היא טכניקת שימור פריטים גם למרחבים הקטנים ביותר, כמו גני ילדים, בתי ספר ואפילו ציוד טיולים. קיומו של שם על פריט מאפשר לנו לעשות סדר ולהבדיל בין חפצים אחד של השני. האחריות לשמור על הסדר באמצעות מדבקו תאלו נופלת על כל אחד, כי מעצם זיהוי הבלבול בין הפריטים, האדם יכול לעשות סדר בכוחות עצמו ולשמר סדר בפריטיהם של זרים. בהתאם למסגרת כמובן.

 

היגיינה לסיום

אתם בהודו, מסתובבים בכפכפים ונכנסים למסעדה. רובם המוחלט של המטיילים חוזרים עם כפכפים אחרות לגמרי והם כנראה יחליפו את הכפכפים עוד 4 פעמים במהלך הטיול. מדבקות שם יכולות לעזור לנו לשמר את הציוד הכי בסיס שלנו, ודרך זאת להגן על ההיגיינה האישית שלנו. מדבקות שם – לכל מצב!

מדבקה עם שם על הפריטים

אולי יעניין אותך גם