כך תחגגו לילד שלכם בדרך המקורית ביותר!

 

יום ההולדת של הילד שלכם מתקרב? זה הזמן לחגוג ולהפוך את האירוע למיוחד וזכיר. בתור הורים לילדים אתם בטח חוויתם הרבה מאוד מסיבות יום הולדת, שכל אחת מהן נראתה בדיוק כמו האחרת.

אז אם אתם רוצים למצוא דרך מקורית לחגוג את אבן הדרך הקרובה, ריכזנו לכם במאמר הבא רעיונות שכדאי לכם לשקול, שישדרגו את המסיבה באופן משמעותי

 

מופע קרקס

אם אתם רוצים להשאיר את הלסת של כל הילדים (וגם של ההורים שלהם) על הרצפה מרוב תדהמה- מופע קרקס יכול להיות בשבילכם. עם תרגילי ג'אגלינג מופלאים, שיווי משקל מושלם על חד אופן, הליכה על קביים והכל מלווה בבדיחות, כיף ושמחה- ילד יום ההולדת ושאר חבריו במסיבה ייהנו ולא ירצו שהחגיגה תיגמר.

מדובר במופע כובש שניתן גם להתאים אישית לאופי האירוע, והוא כולל גם השתתפות פעילה מצד הילדים כך שכל תשומת הלב תוקדש למופע ואתם תוכלו בינתיים לסדר דברים אחרים…

מופע קרקס

מופע היפ הופ

יש אנשים מוכשרים בעולם שיודעים להזיז את הגוף שלהם בצורה מעוררת השתאות. כאלה הם רקדני ההיפ הופ, שנצמדים לקצב המוזיקה ויכולים לרקוד בצורה מהפנטת. ילדים מאוד נהנים ממופעים שמשלבים גם מוזיקה וגם ריקוד, ולא רק שהם יצפו במופע- הם גם יוכלו להצטרף וללמוד תנועות מיוחדות מהרקדן.

זאת דרך מצוינת גם להוציא מהילדים אנרגיה וגם ללמד אותם דברים חדשים.

 

סדנת יצירה

אם הילד שלכם נהנה מלצייר, להדביק, לגזור, לפסל ושאר פעולות יצירה- סדנה יכולה להיות מצוינת עבורו ועבור החברים שלו. אפשר למצוא מפעיל או מפעילה עם התמחות ייחודית, לדוגמה סדנת קרמיקה, סדנת עיסת נייר או סדנת קומיקס. כך הילדים יוכלו להיות פעילים ואפילו לצאת בסוף עם תוצרים שיוכלו לשמור.

 

סדנת בישול ואפייה

עוד דרך מקורית ומעניינת לחגוג יום הולדת זה להביא סדנה לבישול או אפייה. כך הילדים יוכלו גם להתעסק במשהו עם הידיים שלהם- לדוגמה הכנה של כדורי שוקולד- וגם בסופו של דבר ליהנות מהתוצר שהם הכינו. יש שלל סדנאות שמותאמות לילדים בכל הגילאים, וגם ההורים יוכלו ליהנות.

בישול

סטנדאפ לילדים

חשבתם שמופעי סטנדאפ הם למבוגרים בלבד? תחשבו שוב. יש אמני סטנדאפ קורעים מצחוק שיכולים לבוא לימי הולדת ולהתאים את החומרים לילדים. אם תכינו אותם מראש הם יוכלו גם לספר כמה בדיחות על ילד יום ההולדת כך שהוא ירגיש מיוחד. מופעים אלה הם גם מצחיקים וגם מעבירים את הזמן מהר. אחרי המופע אתם תראו איך הילדים ממשיכים לספר משם בדיחות…

 

לסיכום

יש הרבה מאוד דרכים מקוריות לחגוג יום הולדת לילד שלכם, ואתם רק צריכים לבחור. ממופע קרקס מרשים ועד לסדנת יצירה מיוחדת- את היום הולדת הזה אין ספק שהילד שלכם לא ישכח למשך זמן רב.

לחגוג את הילד שלך

אולי יעניין אותך גם