ירקות או פירות באירוע – מה עדיף להגיש

לא חשוב איזה אירוע אתם עורכים, אירוע רב משתתפים כגון חתונה או ברית, אירוע צנוע כגון, חגיגת יומולדת או הרמת כוסית לעובדים במשרד, כיוון שלאוכל

המוגש באירוע, יש חשיבות רבה.

אוכל נועד לא רק כדי לשבוע אלא גם כדי לשמח, לעורר, ואף להזין, בצבעים ססגוניים, במגוון של מוצרים, והעיקר בהרבה בריאות.

 

ירקות לאירוע

ירקות המוגשים באירוע, מלווים בדרך כלל חטיפים ומאכלים מלוחים, כגון כריכים קטנים, עם ממרחים מגוונים הנוטים לכיוון המלוח, פלטות של גבינות, פשטידות ומאפים שונים. לצד כל מאכל או חטיף מלוח, טעים ומזין להוסיף גם ירקות חתוכים, המסודרים בצורה מיוחדת ומוגשים לשולחן בעיצוב מעורר תאבון. המודעות שישנה היום למזון בריא, אינה רק אופנה חולפת, ואנשים רבים מודעים למזון שהם מכניסים לתוך הגוף. ירקות באירוע מאפשרים לאורחים המודעים למזון בריא, למצוא לעצמם בין שלל הכיבוד המוגש, גם אלטרנטיבה בריאה.

 

הטריות והמגוון של הירקות

כאשר מגישים ירקות באירוע, חשוב מאוד לשים לב, לטריות של הירקות ולמגוון שלהם. זאת כיוון שקל לראות ואף לטעום, האם הירקות טריים, נקנו רק היום ונחתכו לא מזמן, לעומת כאלו שמוחזקים זמן רב במקרר. המגוון של הירקות לא פחות חשוב, כיוון שזה מייצר את הצבעוניות והנראות, המעוררת את התשוקה של כל מי שרואה אותם, לנגוס בהם.

 

פירות לאירוע

מגשי פירות בת ים המוגשים באירוע, מלווים בדרך כלל מאכלים מתוקים וקינוחים, כגון: עוגות, גלידה, פנקייקים ועוד, או שהם יכולים להוות בעצמם, קינוח בריא ומושלם לכל אירוע. בנוסף, הפירות יכולים להיות מוגשים, בקבלת הפנים של אירוע גדול, כגון בר מצווה או חתונה. הגשת פירות באירוע, מאפשרת גם לאורח שמקפיד על מזונו, ועל אכילת מזון בריא וטרי, להנות מהכיבוד. חשוב להגיש את הפירות בצורה מעוצבת וצבעונית לעין, כדי לעורר את התאבון ולעודד את האורחים לטעום.

 

שילובי פירות

בהגשה של פירות באירוע, חשוב להקפיד על הטריות והמגוון של הפירות. כדאי לרכוש את הפירות ביום האירוע עצמו, ולחתוך אותם סמוך למועד האירוע, כיוון שאכילת פרי שאיננו טרי, מורגשת מיד ומעיבה על ההנאה מהאירוע. ניתן לשלב את פירות העונה, שהם בשיא טריותם וטעמם הנפלא, ביחד עם פירות אקזוטיים שונים. באופן זה, ייהנו כל המוזמנים מאכילת מזון בריא, ומהדאגה של המארחים לבריאותם.

 

אז ירקות או פירות?

ירקות או פירות – זו השאלה. לא משנה מה תחליטו, כיוון ששתי האפשרויות הן מעולות, בריאות, מזינות וכיף לאכול אותן בכל אירוע. האורחים שתזמינו יתמוגגו ויודו לכם, על האפשרות הבריאה והמזינה שהגשתם לשולחן.

 

לסכום

ירקות המוגשים באירוע, מלווים בדרך כלל חטיפים ומאכלים מלוחים, ואילו פירות המוגשים באירוע, מלווים בדרך כלל מאכלים מתוקים וקינוחים. שתי האפשרויות הן בריאות ומזינות, ומעולות לכל אירוע.

 

פרות חתוכים

אולי יעניין אותך גם