יום הולדת יש רק פעם בשנה: 3 רעיונות לימי הולדת שבנות אוהבות

אחד הקשיים הנפוצים ביותר שהורים לבנות חווים נוגע לא פעם לימי ההולדת. שכן, מדובר באירוע שצריך להיות "מפוצץ" ולהתעלות על ימי הולדת אחרים שהתקיימו לאחרונה. חווינו את המצב הזה מקרוב ממש לאחרונה והבנו שאנחנו צריכים לבדוק באופן מעמיק מהם הרעיונות הטובים ביותר לימי הולדת שבנות אוהבות. הישארו אתנו ותגלו מהם 3 הרעיונות המוצלחים ביותר שריכזנו עבורכם.

 

תכירו את הילדות שעזרו לנו להגיע לרעיונות הטובים ביותר

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על ימי הולדת, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מצד ילדות שחגגו לאחרונה יום הולדת. ביקשנו לשמוע מהן אם יש להן רעיונות טובים לחגיגות וקיבלנו מעל ל – 500 הצעות! אנחנו מוכרחים להודות שזה לא היה פשוט ללקט מתוך כל הרעיונות הללו את ה – 3 הטובים ביותר, ובכל זאת, השקענו מזמננו ועשינו זאת כדי שנוכל להיות בטוחים שיש לנו את הרעיונות האלה ולא רק עבורנו, אלא גם עבור הקוראים שלנו. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל הבנות שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותן, הוא עולה לרשת וצפוי להקל על הורים רבים בבחירת הרעיון ליום ההולדת.

 

יום הולדת יש רק פעם בשנה: רעיון מספר 1 לימי הולדת שבנות אוהבות

אנחנו סבורים שאחרי שתקראו את הרעיון ה – 1 אתם תגלו שאתם לא צריכים עוד רעיונות ליום הולדת לבנות. פשוט כי מבחינתנו זה הרעיון המנצח. מדובר בעצם בבחירת קונספט שעוסק בסדרה או סרט שאהובים על הילדה ולעצב את המקום בהתאם. אנחנו למשל בחרנו בקונספט של וונזדיי (משפחת אדמס) ששודרה ממש לא מזמן בנטפליקס. הבת שלנו קיבלה את הילדים כשהיא לבושה כמו הדמות הראשית והעיצוב הכללי היה נראה כך:

  • עוגה גותית
  • בלונים בצבעי שחור ולבן
  • מפעיל קוסם שנראה כמו דרקולה

 

יום הולדת יש רק פעם בשנה: רעיון מספר 2 לימי הולדת שבנות אוהבות

הרעיון ה – 2 הוא בעצם בחירה של קונספט כללי שיכול להתאים לכל ילדה. כמו למשל, קונספט משחקים של פעם. כך שבעצם, היום הולדת כולל אך ורק משחקים. אין מפעיל מיוחד, אלא רק משחקים שהיה נהוג לשחק בעבר.

 

יום הולדת יש רק פעם בשנה: רעיון מספר 3 לימי הולדת שבנות אוהבות

הרעיון ה – 3 הוא קונספט חד קרן. ילדות שחובבות את הז'אנר יכולות לעצב עם החברות שלהן קאפקייקס בצורת חד קרן בעיצוב סוכריות. בנוסף, העיצוב הכללי יכול להיות מושפע. כך שבעצם יהיו בלונים בצבעי הקשת, עוגיות בצבעי קשת ואווירה כללית של חד קרן צבעוני ואופטימיות מדהימה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הרעיונות הטובים ביותר שתוכלו לבחור ליום הולדת של בנות. כעת, כשיש לכם את המידע, עליכם רק לבחור.

רחבת ריקודים

 

אולי יעניין אותך גם