יום הולדת בקונספט ילדות – 3 בלתי משחקים בלתי נשכחים מהעבר

חוגגים בקרוב יום הולדת והחלטתם שאתם רוצים להתרפק על העבר?. אפשר להבין אתכם, כולנו מתגעגעים לימי ההולדת הפשוטים של פעם. אבל חכו, רגע לפני שתשאלו את הילדים של היום איזה משחקים הם משחקים (אתם לא תקבלו את התשובות שאתם מצפים לשמוע) , כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נציין בפניכם את 3 המשחקים הבלתי נשכחים מהעבר.

 

קפיצה בתוך שקים

אחד המשחקים שאהובים עלינו ביותר זהו המשחק הזה. אנחנו לא נשכח את הרגע שבו האמא של ילד יום ההולדת שלפה את שקי הבד מתוך התיק שלה והזמינה אותנו לקפוץ בהם. היינו אלופים במשחק הזה. מדובר במשחק שמתאים למבוגרים וילדים כאחד. כך שאם אתם מתכננים לערוך יום הולדת למבוגרים בקונספט ילדות, אתם צריכים לשים לב שאתם בוחרים בשקים שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • שקי בד חזקים מאוד
  • שקי בד גדולים

אתם לא רוצים לגלות שהשגתם בטעות שקים קלילים וקטנים, כאלו שיגרמו לאורחים שלכם להרגיש שמנים מדי.

 

תופסת צבעים

המשחק השני האהוב עלינו ביותר זה תופסת צבעים. זה בדרך כלל היה משחק שהמפעיל היה מעביר (ליצן, קוסם או כל מפעיל אחר). במהלך המשחק הזה, מפזרים ברחבי החדר כל מיני צעצועים, בדים וכו'. המפעיל קורא בשם של צבע וכל אחד צריך לרוץ אל הצבע המתאים. שימו לב, אם אתם בוחרים במשחק כזה, אתם צריכים לשים לב שיש לכם מערכת הגברה. כזו שתאפשר לכם לקרוא לכל השחקנים בחזרה אל ה"בסיס" לאחר שהם מצאו את הצבע המתאים. אם אין לכם מערכת כזו, כדאי שתעיפו מבט על הקישור הבא ותסדרו את עצמכם מראש בהתאם: https://www.idanvip.co.il.

 

  • הכנסת נר לבקבוק

יש מי שיגידו לכם שמדובר במשחק הכי פחות אהוב עליהם וזה הגיוני. מדובר במשחק לא קל, אבל אנחנו דווקא רואים בו אתגר. מדובר כמובן במשחק הידוע שכולל את החלקים הבאים:

  • נר דק
  • חוט עבה
  • בקבוק פלסטיק

כדי להכין את המשחק, אתם צריכים לחבר את החוט אל הנר (אפשר ללפף סביבו, אפשר להדביק, מה שנוח לכם). לאחר שעשיתם זאת עם נר אחד, אתם צריכים לבצע את אותו הדבר עם הנר השני.כעת, עליכם רק להכין 2 בקבוקי פלסטיק והתחיל במשחק: תזמינו 2 מתנדבים, תקשרו סביב המותניים שלהם את החוט, כך שהנר יהיה מחובר מאחור כמו זנב.

שימו לב שהנר צריך להיות קרוב יחסית לגב, כדי להקשות על השחקנים המתנדבים בעת הכנסת הנר לתוך הבקבוק.
השחקן הראשון שמכניס את הנר אל תוך הבקבוק ללא עזרת הידיים – מנצח!אלו היו 3 המשחקים שמתאימים ליום הולדת בקונספט של ילדות. אנו מאחלים לכם שתיהנו מהיום הולדת!

יום הולדת בילדות

 

אולי יעניין אותך גם