חוזרים לחיים – 5 טיפים לחזרה לשגרה שכולנו אוהבים

אין כל ספק, כי התקופה האחרונה לא הייתה קלה, בשל התפרצות נגיף הקורונה, שאילץ את כולנו  להיכנע לתכתיבים ולהנחיות מוקפדות של יציאה מהבית, ולהיכנס לבידודים וסגרים חדשות לבקרים.

עם זאת, ההתחסנות של מרבית תושבי מדינת ישראל הביאה איתה זמנים חדשים, כאשר יותר ויותר בני אדם חוזרים לשגרה. איך תעשו זאת בדרך הכי נכונה?

 

קבלו 5 טיפים לחזרה לשגרה האהובה עלינו

  1. הילחמו בשדים הרעים שלכם ובקשו עזרה

אין כל עוררין כי הפחד להידבק בקורונה גרם לחרדות ולפחדים בקרב רבים מאיתנו.  על מנת שתוכלו לחזור לשגרה כל מה שאתם צריכים זה לדעת לבקש עזרה, בין אם מאנשי מקצוע ובין אם מקרובי משפחה או מחברים טובים. אין כל בושה בבקשת עזרה, נהפוך הוא. לא כולם יודעים להתמודד היטב עם תקופות קשות שעברו, ומי שצריך עזרה – יפה שעה קודם. כל אימתי שעולה אצלכם מחשבה לא טובה או פחדים, נסו לסלק אותם על ידי אסוציאציות של מחשבות חיוביות. אומנם החיים לא תמיד מאירי פנים, אבל כשמחייכים אליהם, לרוב הם מחייכים בחזרה.

 

  1. בחזרה לתזונה מאוזנת ובריאה

לאחר שהייה ארוכה בבית, שבה משעמום ומלחץ אכלתם מכל הבא ליד, כולל מאכלים ממש לא בריאים, הגיע הזמן לשנות את אורח החיים שלכם ולחזור לשגרת תזונה חדשה. הקפידו מעתה על תזונה בריאה ומאוזנת, לרבות פירות וירקות בכל הצבעים, שתו המון מים והימנעו ממתוקים.

 

  1. קחו נשימה

החזרה לשגרה כשלעצמה גם מלווה בלחצים – שעות עבודה רבות, טיפול בילדים, קניות, ניקיון הבית, לימודים וכיוצא בזאת. על מנת שתוכלו להיות רגועים, הקפידו על לקיחת הפסקות לשם נשימה נכונה – תשאפו נשימות עמוקות ותוציאו אותן לאט, שוב ושוב. הקפידו על נשימות איטיות, הדבר משמעותי לבריאות הנפשית שלכם. כמו כן, לאף אחד מכם לא יזיק לעשות מדי פעם מדיטציה, הסגולות הרבות שלה הוכחו זה מכבר. כדי שתוכלו להתמיד בכך, כדאי שתכינו לכם התראות קבועות.

 

  1. ארגנו לכם שמחה

עכשיו כשכבר אפשר לבלות עם חברים ובני משפחה, אפשר לשבור את הריחוק החברתי באיזה ערב כיפי, לדוגמה ערב קריוקי. כיום, אפשר להשיג ציוד קריוקי מתקדם וליהנות ממנו במקסימום לרשימה המלאה לחצו כאן.

 

  1. ספורט, ספורט ועוד ספורט

במשך כל התקופה, בה הייתם סגורים בבית שלכם הפסקתם ללכת למכון הכושר, יש מצב שהתנוונתם מעט והתעצבתם פחות. זה הזמן לחזור לגזרה הקודמת שלכם ולחטב את הגוף שלכם. חדשו את אימוני הכושר שלכם ותזכו באנרגיות נמרצות ובבריאות. עצם היציאה למכון הכושר מזרימה אנרגיות טובות, המפגש עם מתאמנים נוספים, הגוף שעובד – הכל יעשה לכם טוב.  אגב, גם יוגה מבורכת, כולם מודעים להשפעות החיוביות של אימוני יוגה, הן בהיבט הנפשי והן בהיבט הפיסי.

 

ספורטאי

אולי יעניין אותך גם