האם טאבון גז יכול להיות מתנה טובה לזוג טרי

חברים טובים או בני משפחה קרובים שלכם מתחתנים? מזל טוב! אם אתם מתלבטים לגבי המתנה שתקנו להם לכבוד החתונה, יש לנו את הרעיון המושלם בשבילכם.

כיום בשלנים רבים הבינו כי אין סיבה שהמאכלים שלהם יצאו טעימים פחות ממנות דגל במסעדות יוקרה, וזאת תודות לאמצעי בישול מתקדמים שמקפיצים את רמת האוכל כמה רמות למעלה.

אחד מאמצעים אלה הוא טאבון הגז, שהפך לאהוב במיוחד בעולם הבישול והאפייה.

 

מה זה טאבון גז?

כדי להסביר מהו טאבון גז, יש להרחיב תחילה על טאבונים באופן כללי. הטאבון הוא סוג של תנור מסורתי שנעשה בו שימוש עוד בתקופות עתיקות. הסיבה שטאבון היה נפוץ כל כך בעבר היא שמדובר בכלי חסכוני ביותר: לטאבון ישנה יכולת שימור חום יוצאת דופן, דבר המאפשר לעיתים לבשל ללא אש פעילה ולחסוך בעץ או משאבי בעירה אחרים. מסיבה זו הפך הטאבון לפופולארי במיוחד דווקא במזרח התיכון, שהוא אזור שהיה בעבר עני יחסית שמשאבי בעירה.

מאז עבר הטאבון אבולוציה, והיום השוק מציע מגוון רחב של טאבונים מכל מיני סוגים ומכל מיני צורות. תוכלו לבחור טאבון קומפקטי ונייד מצד אחד, ומצד שני תוכלו לבחור טאבון שלא תצליחו להרים בעצמכם.

אחד הטאבונים הפופולאריים כיום הוא טאבון גז, שכפי שניתן להבין משמו מדובר בטאבון שמשאב הבעירה עליו הוא עובד הינו גז.

 

מה ההבדל בין טאבון גז לטאבון העושה שימוש בעץ?

לחומר הבעירה בו משתמשים ישנן השפעות ניכרות על טעמו של האוכל וכן על תהליך הבישול ורמת הקלות שלו.

שימוש בעץ מוסיף טעם ייחודי ואותנטי לאוכל שמבשלים, דבר הגורם לרבים להעדיף להשתמש בטאבון העובד על עץ. עם זאת חשוב לזכור כי שימוש בעץ דורש ידע מסוים והתעסקות: יש לבחור סוג עץ מתאים, להתמחות בבעירה, לדעת מתי עדיף לבשל עם אש פעילה ומתי לא, לנקות שאריות ואפר וכמובן – להתמודד עם הריחות והעשן.

לעומת זאת, שימוש בטאבון גז הוא פשוט וקל הרבה יותר. תהליך הצתת האש פשוט – בסך הכל ללחוץ על כפתור ללא שום צורך לבער עץ. בנוסף, השוק מציע טאבוני גז ניידים, קומפקטיים ופשוטים לשימוש ללא התמחות.

 

איזה טאבון גז מומלץ לקנות?

אחד הדגמים האהובים כיום בשוק הינו טאבון הגז OONI KODA. מדובר בטאבון גז נייד וקומפקטי ביותר המתאים לשימוש בכל תנאי שטח. הטאבון קטן במידותיו ולא כבד במיוחד, ותוכלו לקחת אותו במכונית ולבשל מה שתרצו בקמפינג. כל שתצטרכו זה לפתוח את רגלי הטאבון, להכניס את לוח אבן האפייה, לחבר לגז ולבשל בהנאה.

 

חנות מומלצת המשווקת טאבון גז

אם הבנתם שאתם צריכים טאבון גז או שאתם מעוניינים לקנות טאבון גז כמתנה מקורית לזוג טרי, אנחנו ממליצים לרכוש מהחנות Sousvide הממוקמת ברמת גן ומבצעת גם משלוחים עד הבית. החנות מתמחה באמצעי בישול מתקדמים, בניהם מגוון טאבונים כולל טאבון הגז המומלץ OONI KODA. ב-Sousvide תהנו משירות איכותי במחירים הוגנים ומהמשתלמים בשוק.

 

טבח

אולי יעניין אותך גם