הקסמים שכל אחד יכול לעשות

לקסמים יש את הכוח להדהים אנשים, משום שהם נוגדים את חוקי הטבע ומפתיעים. עם זאת, מאחורי כל קסם יש אשליה או טריק, ולעיתים רבות תופתעו עד כמה קסם יכול להיות פשוט לביצוע. ישנם קסמים פשוטים שניתן לבצע בעצמכם ולהפתיע את חבריכם וילדיכם, כאשר לקסמים אלה לא נדרשת כמעט שום הכנה, ואת רוב הציוד שתצטרכו תוכלו למצוא בבית. 

 

הנה כמה דוגמאות לקסמים שכל אחד יכול לבצע בבית

 

שליטה במים

קחו צלחת שטוחה יחסית, מלאו אותה במעט מים ושיפכו לתוכה פלפל. לאחר מכן,  אמרו לצופים שאתם מסוגלים לגרום לפלפל לזוז ולברוח מהאצבע שלכם, ותנו להם לנסות ולהכניס אצבע לתוך המים ותראו שהמים והפלפל נשארים כשהיו. בשלב זה הכניסו את האצבע לתוך המים ותראו כיצד הפלפל זז ונצמד לצידי הצלחת.

הסוד: לפני שאתם מכניסים את האצבע למים שימו עליה קצת נוזל לניקוי כלים. כשתכניסו את האצבע, הנוזל ישנה את הצפיפות של המים ויגרום לפלפל להיצמד לצדדים.

 

קסם הפלפל והמלח

בקסם זה, תוכלו להראות לצופים כיצד אתם מסוגלים להפריד בין מלח לפלפל בצלחת בה שניהם מעורבבים מבלי לגעת בתערובת.
הטריק- חשמל סטטי. קחו בלון ונפחו אותו מעט, ולאחר מכן שפשפו אותו על הבגדים במשך כ10 שניות. לאחר מכן החזיקו את הבלון מעל הצלחת והפלפל יתנתק ממנה וייצמד לבלון.

 

טלפתיה וצבעי פנדה

החזיקו מאחורי גבכם מספר צבעי פנדה ובקשו ממתנדב לקחת מכם את כל הצבעים, לבחור צבע אחד ולשים אותו בחזרה בידכם. לאחר מכן, החזירו את הצבע למתנדב ובקשו ממנו לערבב אותו יחד עם שאר הצבעים. כיצד תדעו מהו הצבע שנבחר? זה די פשוט. כאשר המתנדב שם בידכם את הצבע בו בחר, השתמשו בו בכדי לצבוע מעט את הציפורן או האצבע. בשלב הבא, צרו מעט מתח, הראו כאילו אתם מתלבטים, ולבסוף בחרו את הצבע שנשאר לכם על קצה הציפורן.

 

שקית קטשופ מרחפת

כשתבצעו את הקסם הזה, אנשים יחשבו שאתם יכולים לגרום לדברים לרחף. הצטיידו בבקבוק מים ושקית קטשופ או כל שקית רוטב אחרת, מלאו את בקבוק המים כמעט עד הסוף ודחפו לתוכו את שקית הקטשופ. סגרו את הבקבוק ואחזו אותו בתחתית עם יד אחת. כדי לגרום לשקית הקטשופ לרדת למטה, לחצו בעדינות על הבקבוק עם היד שמחזיקה בתחתית, וכדי לגרום לה לעלות למעלה, שחררו את הלחיצה. עם היד השנייה עשו תנועות מעלה ומטה בהתאם ללחיצה וצרו את האשליה שהיא זו ששולטת בשקית הקטשופ.

ניתן לראות כי קיימים סוגים רבים של קסמים, ורבים מהם נראים מסובכים אך הם בעצם פשוטים וקלים לביצוע. המשיכו לתרגל את הקסמים שלמדתם, וככל שתתרגלו, כך תוכלו לבצע עוד ועוד קסמים מדהימים שישאירו את הצופים פעורי פה.

 

קסמים

אולי יעניין אותך גם