אלו הצגות הילדים הכי שוות בישראל

עונת הקיץ בפתח והילדים כבר יוצאים לחופש הגדול. עבור ההורים מדובר באתגר, שכן יש צורך בפעילויות מתמידות כדי להעסיק את הילדים. האלטרנטיבה היא שהם שישבו מול המסכים כל היום. למרבה המזל, התיאטראות התכוננו לכך מראש ולא חסרות הצגות משובחות כדי ליהנות עם הילדים. הנה מספר הצגות ילדים מעולות שיעבירו לכל המשפחה את הקיץ בכיף וגם איפה מוצאים אותן.

 

מאגר פעילויות מכובד

אתר קצת תרבות מרכז בשבילכם מבחר גדול של מופעי תרבות לכל סוגי הגילאים והאוכלוסיות. ממופעי סטנדאפ ועד להופעות אמנים מחו"ל, האתר מכיל את כל סוגי הפעילויות האהובות בארץ בכתובת אחת נוחה. בנוסף לפעילויות למבוגרים, ניתן למצוא רשימה של הצגות ילדים מצוינות שיהוו בילוי מוצלח לכל המשפחה. את כל ההצגות הבאות ניתן למצוא באתר בלחיצת כפתור אחת בלבד.

 

קופיקו חוגג 70

הקוף הבדחן והאהוב חוגג 70 שנות קיום על ידי הצגה חדשה. מבוסס על סדרת הספרים הקלאסית מאת תמר בורנשטיין – לזר, קופיקו חוזר לכותרות דרך מופע מוזיקלי ומודרני שיתאים לקהל הילדים הנוכחי. ההצגה תסקור חלק נכבד מסדרת הספרים ומובטחת להעניק רגשות נוסטלגיים גם למבוגרים שיבואו לראותה עם ילדיהם או נכדיהם.

 

הכבש הששה עשר

ספר השירים הפופולרי שנכתב על ידי יהונתן גפן וזכה לראות אור באינספור הצגות ותקליטים. תיאטרון הבימה מביא גרסה מחודשת של הכבש הששה עשר שתפנה לכל קהל שרק יגיע, מהגילאים הכי צעירים לאנשים המבוגרים שינכחו במופע. בזכות הלחנתו ועיבודו המקוריים של יוני רכטר, צפויה לכל מי שיגיע חוויה חיובית שתחזיר אותו או אותה אחורה בזמן דרך כל השירים הקלאסיים.

 

אלאדין ויסמין

מבוסס על הסרט המפורסם של חברת דיסני משנת 1992 אשר נכנס לליבם של מיליוני אנשים ברחבי העולם, מגיעה לכאן גם גרסה ישראלית מוצלחת. במופע הצגה מוזיקלית מקורי, תצפו לראות את כל השירים האהובים קמים לחיים בעברית ככה שגם הילדים יוכלו ליהנות ממנה. עם בן זיני בתור אלאדין וכוכבת הילדים ענבלי בתור יסמין, המופע יספק הנאה מובטחת למשפחה שמגיעה עם ילדים.

 

תירס חם

אחת מיצירות הילדים הישראליות המוכרות והוותיקות בארץ, מגיעה אליכם הצגה מוזיקלית שמתאימה לכולם. גם הגיל הרך וגם ההורים ייהנו מהגרסה הזו המבוססת על ספר הילדים מאת מרים רות האגדית. אין מבוגר שלא מכיר את המשפטים מספר זה שלקח חלק בילדות של כמעט כל אחד שגדל בארץ. מובטחת לכם חוויה נוסטלגית וחינוכית כאחד שתספק לכם וילדיכם הנאה מרובה.

 

לסיכום

אין ספק שמאתגר מאוד למצוא תעסוקה לילדים במשך חודשיים שלמים של חופשת קיץ. הורים מנסים לעשות הכול כדי שלא ייווצר מצב בו הילדים מוצאים את עצמם מול מחשבים וטלפונים כל היום. באמצעות המבחר העשיר של הצגות לילדים שהוצג כאן יהיה אפשר ליהנות מאוד איתם גם ללא מסכים.

צילום

 

אולי יעניין אותך גם