הכירו את הוויפארק

אם אתם מחפשים דרך ייחודית וכיפית ליהנות עם הילדים או אפילו לבדכם, לא תרצו לפספס את הביקור בוויפארק, מתחם האקסטרים הראשון בישראל הכולל מגוון מסלולים ומתנפחים ענקיים לכל הגילאים. הפארק ממוקם במרכז הארץ בעיר חולון ומהווה יעד אידיאלי ליום טיול משפחתי, עם חוויה אקסטרימית שכולם יוכלו ליהנות ממנה.

 

רקע כללי

הפארק מעוצב תוך שימת דגש על בטיחות וכיף, עם מגוון מסלולים ומתנפחים המתאימים לכל הגילאים והיכולות. מפעוטות ועד בני נוער ומבוגרים, יש כאן משהו לשעשע את כולם. המסלולים כוללים מגוון מכשולים, ממבוכים ומגלשות פשוטות ועד לקפיצות וטיפוסים מאתגרים יותר. מבני המשחק המתנפחים הם גם להיט גדול בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, עם עיצובים החל מקיר טיפוס מתנפח ועד למבוכים ולמסלולי מכשולים וטרמפולינות משוגעות. 

רקע כללי

כיף שלא נגמר

וויפארק כולל גם מגוון פעילויות, מעבר למסלול המכשולים המתנפח הגדול בעולם, קיים גם מסלול אתגרי לכל המשפחה! בונוס נוסף הוא שהצוות בפארק ידידותי ועוזר, ויכול לעזור לכם לבחור את הפעילות או המתנפח המתאים לקבוצה שלכם. כל הפעילויות מפוקחות על ידי צוות מנוסה, כך שתוכלו להיות בטוחים שכולם בטוחים ונהנים.

כיף שלא נגמר

לחובבי האקסטרים 

אם אתם מרגישים נועזים במיוחד, אתם תמיד יכולים לקחת על עצמכם את אתגרי המתנפחים הענקים של הפארק. זו ללא ספק חוויה מיוחדת במינה שתשאיר את הלב שלכם פועם במהירות והאדרנלין בשמיים. תצטרכו להתמודד עם מגוון מכשולים, כולל מגלשות ענק מתנפחות, מנהרות ועוד. אם אתם מספיק אמיצים, אתם יכולים להתמודד עם האתגר בצוותים או אפילו לבד.

 

לפודיס שבנינו

בפארק יש גם מגוון של אוכל ומשקאות הזמינים לאורך כל היום, כולל משקאות חמים וקרים, כריכים וחטיפים. יש גם בית קפה באתר, כך שתוכלו לחטוף כוס קפה או ארוחת צהריים קלה לפני או אחרי הפעילות שלכם.

 

5 סיבות ללכת בהקדם

  1. זה כיף – פעילות משפחתית מהנה, מסלול המכשולים המתנפח מספק הזדמנות מצוינת לבילוי נעים לכולם.
  2. הזיזו את עצמכם – מסלול המכשולים מעודד את כולם לקום ולהפעיל, תוך כדי שהוא מעודד טיפוס, קפיצה ואף דורש שתתגלשו את דרככם בין המכשולים השונים.
  3. חוויה מחברת – מסלול המכשולים המתנפח מאפשר לבני המשפחה להתחבר בזמן שהם עוזרים זה לזה לעבור את המסלול.
  4. משפר את הכושר – הפארק מסייע בהגברת הכושר הגופני, שכן הוא מפעיל את כל השרירים ומסייע בבניית כוח.
  5. משתלם – זוהי פעילות משתלמת ביותר וניתן לעשות אותה באמצע או בסוף שבוע, מה שמאפשר המון זמן להנות מתי שנוח!

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין ספק כי Wipark הוא מקום נהדר לבלות בו יום עם משפחה וחברים. לפארק יש מה להציע לכולם, מפעוטות ועד מבוגרים, והצוות ידידותי ועוזר. אז בין אם אתם מחפשים יום עמוס באדרנלין או בילוי משפחתי, ביקור קבוצתי בוויפארק הוא היעד המושלם.

הכירו את הוויפארק

אולי יעניין אותך גם