איך לבצע הובלות לחנות משחקים

אז חנות המשחקים שלנו צריכה לעבור מקום, והצורך בהובלה מגיע, ונשאלת השאלה איך לבצע הובלות לחנות משחקים?

לפני שמתחילים

עלינו למצוא מוביל איכותי יעיל ומקצועי שיודע איך לבצע הובלות לחנות משחקים. מומלץ להיעזר בהמלצות, אותם אפשר לקבל מפה לאוזן או דרך האינטרנט. המוביל צריך לדעת להתעסק בסחורה סיטונאית וקמעונאית גם יחד, ולהיות בעל ניסיון רב בתחום.

בשיחת טלפון בודדה ניתן לאמוד את מקצועיותו של המוביל, ולראות אם הוא בעל ניסיון בביצוע הובלות לחנות משחקים ולתאם איתו זמן מתאים על מנת לבצע את המעבר. יש לשים לב – מוביל מקצועי יחזיק לרוב משרד מסודר עם מזכירה, מערכת ניתוב שיחות, ויציג מידע באינטרנט, יהיה בעל עמוד פייסבוק שוקק חיים בעל המלצות, תגובות, תמונות ופרסומים.

הכי חשוב – המשחקים

רבים מבעלי חנויות המשחקים מקיימים מכירת חיסול מקדימה על מנת להגביר את הרווחים ולצמצם את הציוד שניזוק במהלך ההובלה. אף בעל חנות לא אוהב לראות בובות חרסינה נשברות, צעצועי הרכבה מתפזרים לכל עבר, ובובות לבנות מתלכלכות. בעלי חנויות משחקים רבים מעדיפים למכור את רוב הצעצועים במצב כזה, כדי לשמור על הסדר הטוב.

למה חשוב לבחור מוביל נכון?

הובלה לחנות משחקים יכולה ליפול ולקום על סמך המוביל. צעצועים שבורים, משחקים מפוזרים, ובלגן במלאי נשמע כמו תחילתו של סיוט. מוביל נכון הוא נקודת המפתח להצלחת ההובלה של חנות המשחקים. מוביל מקצועי ואמין יגיע בזמן הנקוב, יתקתק את המעבר, ישמור על הארגזים וישמור על הציוד מכל פגע. אחד שיודע איך לבצע הובלות לחנות משחקים. אף אחד לא היה רוצה ליפול על מוביל מבריזן, חרטטן, או אפילו נוכל.

צעצועים לעיתים מיובאים מחול ועלולים להיות יקרים מאוד, כמובן שלא היינו רוצים שיקרה להם כלום, דבר שיגרום להפסד כספי רב.

ארגזים במעבר

לפני ההובלה עצמה

עלינו לערוך רישום מסודר של הצעצועים שברשותנו מבחינת מלאי, זאת על מנת שנוכל לאתר צעצועים שאבדו או ניזוקו. ניתן אפילו לכתוב את הסדר שבו הם סודרו בחנות על מנת שנוכל לשחזרו בחנות החדשה. כדאי לדחות הזמנת צעצועים חדשים לחנות לאחרי המעבר, זאת על מנת לחסוך בעלויות הובלה ולמנוע בלבול עתידי בין הצעצועים.

טיפ הזהב

להפריד את המשחקים השבירים מהמשחקים הקשיחים, ולעטוף את השבירים בנייר בועות (המכונה פצפצים). מוביל מקצועי ידע להמליץ על צורת אריזה ואף לספק את העזרים הנדרשים לכך, וידריך את הסבלים כיצד לשאת את המשחקים בצורה שתגרום להם מינימום נזק ולהצליח בהובלות לחנות משחקים. למידע נוסף על הובלה נכונה.

בלתמ"ים – כן גם זה קורה

הזמנו מוביל, ארזנו הכול, מיינו, הפרדנו, סידרנו והכול מוכן לרגע הגדול- רגע המעבר.

המוביל הגיע בשעה הנקובה שקבענו איתו, אך הפלא ופלא יש פנצ'ר, הסבל הבריז, ועוד אלף תירוצים וסיפורי אלף לילה ולילה.

בלתמים והפתעות קורים מדי פעם, אך ההבדל בין מוביל טוב לסתם מוביל הוא אופן הפיתרון שלהם. מוביל טוב ומקצועי ידע לתת מענה מדויק, אדיב ושירותי אל מול הבלתי מתוכנן, ואפילו לתת פיצוי בשעת הצורך.

לסיכום, כשזה נוגע להובלות לחנות משחקים שלכם, (משחקי המחשב) לא כדאי להתפשר על מוביל.

אולי יעניין אותך גם