הבילויים הכי טובים לילדים

בשיטוט מהיר ברחבי הרשת, תמצאו אין ספור רעיונות לפעילויות, בילויים וסדנאות בעזרתם תוכלו להבטיח את הנאת ילדיכם. בין אם הילדים בחופש, חוגגים יום הולדת או שאתם סתם מעוניינים ביום כיף עבורם (וללא ספק, דרך להעסיקם) הנה מספר הצעות לבילוי כיף עבור הילדים

 

האקווריום של ישראל וגן החיות התנכ"י

בשכונת מלחה בירושלים שוכן לו האקווריום של ישראל. ביקור באקווריום מהווה פעילות חווייתית המתאימה לכלל המשפחה. באקווריום תפגשו שלל סוגי דגים מיוחדים בינהם סוסוני ים.

למי מאתנו, המעוניין להמשיך לבילוי הנפרס על יום שלם, בצמוד לאקווריום תוכלו למצוא את גן החיות התנכ"י. גן החיות משתרע על תא שטח העולה על מאות דונמים. בביקור בגן החיות תוכלו לראות בעלי חיים מסוגים שונים, ואף ללטף ולהאכיל את חלקם, וכן לצפות במופעי חיות המציגים מחזות מפתיעים. בעלי החיים מוצגים בגן לצד בריכות, ושלל מדשאות המותאמות לישיבה ולאכילה.

 

ידע לצד הנאה – ביקור במוזיאון

ברחבי ארץ ישראל פזורים שלל מוזיאונים. כל מוזיאון מתמקד בעולם אחר. המוזיאונים מציגים תערוכות שונות ומרתקות אודות העולמות הקשורים אליו. כמו כן, המוזיאונים מקיימים מגוון רחב של פעילויות והפעלות המתאימות לילדים ובחלקם אף לכלל המשפחה. ביקור במוזיאון מאפשר לילדים ספיגת ידע רב לצד חוויה מהנאה. בין המוזיאונים הידועים יותר ניתן למצוא מוזיאון מגדל דוד בירושלים, מוזיאון ישראל ששוכן אף הוא בירושלים, מוזיאון הילדים בחולון ועוד רבים וטובים.

 

טיול בחיק הטבע

בארצנו הקטנה אין ספור שמורות טבע ומסלולי טיול המותאמים לילדים אך מהנים גם להורים. בימי הקיץ החמים, בחרו במסלולים מוצלים, ואם תבחרו מסלול שבסופו בריכה לשכשוך או אפשרות להרטבת רגליים להתרעננות, מה טוב.

 

מפעיל – כי אין כמו מי שיעסיק את הילדים

אם אתם מחפשים רעיון שיעסיק את ילדכם, ויעניק לכם כמה שעות של שקט, ישנם שלל מפעילים אותם הנכם יכולים להזמין. אם ברצונכם להפתיע את ילדכם וליהנות ממופע יוצא דופן, אמן חושים הוא האיש עבורכם.

מופעו של אמן חושים הוא מופע סוחף, מרתק ומלא בהומור שישאיר את ילדכם (וגם אתכם) פעורי פה. אמן החושים משתף כחלק פעיל במופע את ילדכם, ובכך מאפשר להם חוויה בלתי נשכחת. מופעו של אמן החושים משלב טלפתיה, קריאה והעברה של מחשבות, קריאת שפת גוף ועוד.

למציאת אומן חושים מומלץ עבור ילדיכם כנסו ל – www.mxgems.com.

 

טיול

אולי יעניין אותך גם