אוהבים אקסטרים בחו"ל? הביטוח שאתם חייבים לעשות

אם לאחרונה אקסטרים בחו"ל זה מה שמושך אתכם וכך נראות החופשות שלכם, אנחנו בהחלט יכולים להבין את הבחירה הזאת. יש משהו מרגש מאוד בפעילויות אקסטרים שונות וזה נכון בין אם מדובר על סקי במדרונות תלולים ובין אם מדובר על טיסות בכדורים פורחים מעל הנופים הכי יפים שיש בעולם. לא חסרים גם אנשים שאוהבים לעשות רפטינג או בנג'י, כך שברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, יצאתם כבר לכמה מסעות כאלה. מה שכן, חשוב מאוד להבין שבדיוק בגלל שמדובר על פעילויות אקסטרים מרגשות כל כך, יש בהן גם סיכון. למעשה, רוב האנשים שאוהבים פעילויות כאלה אוהבים את הסיכון ואת האדרנלין, אך אסור לשכוח שזה גם עלול להסתיים אחרת. לכן, מעבר לכך שכדאי שתעשו הכול כדי לפעול בצורה בטיחותית וכדי לשמור על עצמכם, אתם גם חייבים לדאוג שיהיה לכם ביטוח. מאוד לא מומלץ לנסוע לחוויה של טיול אקסטרים במקומות שונים בעולם בלי שיש לכם ביטוח מתאים, כי למה לכם להסתבך בצרות מיותרות? זה נכון שאומנם הביטוח לא ישנה את רוע הגזרה ואת חומרת התאונה, אך פעמים רבות ביטוח בהחלט מאפשר לנו להמשיך לחיות ברמת החיים הרגילה ואף לקבל את הטיפולים הרפואיים הנדרשים.

סקי

כמה זה יכול לעלות לכם?

כאשר מדברים על ביטוח שצריך לעשות כשנוסעים לחוויית אקסטרים בחו"ל, מדברים כמובן על מגוון רחב של אפשרויות ועל קשת מחירים רחבה. יש לא מעט גורמים שישפיעו על המחיר שתשלמו בסופו של דבר על ביטוח כזה, כמו לדוגמא:

  • לאיזו מדינה אתם נוסעים ואיפה תעשו את פעילות האקסטרים שלכם?
  • בני כמה אתם?
  • מה המצב הבריאותי שלכם ביום היציאה לדרך?
  • בני כמה אתם?
  • האם אתם מעשנים?

בנוסף, יש גם משמעות לשאלה לאיזו חברת ביטוח אתם פונים. לכן, אם חשבתם לרגע לבחור בחברת הביטוח הראשונה שאת שמה אתם שומעים, אנחנו מציעים לכם לבדוק עוד כמה דברים לעומק. ההבדלים בין חברות הביטוח יכולים לבוא לידי ביטוי לא רק במחיר הפוליסה שעליה אתם עומדים לשלם, אז למה שלא תבררו את כל הפרטים הללו לעומק?

חברת ביטוח אמינה

כפי שהוזכר, אומנם המחיר משתנה בין חברות הביטוח השונות, אך זו לא הפונקציה היחידה שיש להתייחס אליה. למעשה, בין אם אתם עושים היום ביטוח לספורט אקסטרים בחו"ל ובין אם אתם עושים ביטוח נסיעות רגיל, מומלץ לבחור חברת ביטוח אמינה. חברה אמינה זו חברה שתיתן לכם מענה תמיד, גם אם אתם זקוקים לשירות באמצע הלילה, ביום שישי או בכל זמן אחר שהוא פחות נוח. בנוסף, כדאי יהיה גם לבדוק האם מדובר על חברה עם המלצות או לא, כי מה פתאום שתעשו ביטוח בחברה שאיש לא מכיר? למרות הקושי לעבור על פוליסת הביטוח ולהבין על מה אתם משלמים, זה בהחלט מומלץ, כי כך תדעו שאתם באמת עושים ביטוח מספיק נרחב. אין מקום לטעויות בדברים האלה ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם מממנים טיפולים רפואיים מורכבים לבד. לכן, כל נסיעה לחו"ל צריכה להתחיל עם ביטוח רפואי הולם אצל סוכנות ביטוח מוכרת וטובה.

אולי יעניין אותך גם