האקדמיה לקארטינג – המקום שלכם להפוך לנהגי מירוצים

חולמים להפוך לנהגי קארטינג מקצועיים, כאלה שמתחרים עם רוכבים נוספים ואף מנצחים אותם? האקדמיה לקארטינג, זה המקום וההזדמנות שלכם להפוך לנהגי מירוצים בקלות ובמהירות, ועל פי תוכנית אישית שמתאימה לכישורים הספציפיים שלכם. בוא לראות איך הקסם קורה, וגם אתם הופכים לנהגי מרוצים מצליחים!

 

היכן לומדים קארטינג מקצועי?

אם בעבר, היה קשה למצוא מקום לימודים מקצועי לקארטינג בסטנדרט גבוה, הבשורה הטובה היא, שכיום כבר קיים מקום לימודים אטרקטיבי שמאפשר את כל סודות ויסודות הקארטינג במקום אחד. ניתן להתרשם כאן: https://www.kartingschool.co.il ולקבל את כל המידע האינפורמטיבי שנדרש עבורכם לצורך רישום מהיר והתחלה של חיים מאתגרים ומלאי אקשן.

היכן לומדים קארטינג מקצועי

קורס נהיגת מירוצים בקארטינג

הקורס המקצועי מבית האקדמיה לקארטינג, הוא הרבה יותר ממה שתמיד חלמתם עליו! בעזרת הקורס המקצועי, גם אתם תהפכו מנהגי קארטינג חובבניים שנוהגים בשביל ההובי והתחביב, לנהגי מרוצים קשוחים ומצליחים, שמנצחים בתחרויות וגורפים פעם אחר פעם ניצחון משמעותי על פני היריבים המתחרים.

קורס נהיגת מירוצים בקארטינג

כרטיס כניסה לעולם חדש של קארטינג

אם עברתם את הקורס המקצועי במירוצי קארטינג, בנוסף לכל הכישורים והמיומנויות שרכשתם, יש לכם את היכולת לזכות ולהיכנס למסגרת התחרות על האליפות הארצית בקארטינג, כמו גם לתחרויות נוספות שמחייבות לימודים ברמה מקצועית גבוהה, אשר האקדמיה לקארטינג עומדת בה.

 

התנסות בשטח במירוץ מכוניות

לא משנה כמה כלים קיבלתם, כל עוד לא תממשו אותם בשטח, לא תוכלו לדעת מהי באמת הרמה בה אתם אוחזים. כדי לאפשר לכם מקסימום למידה לצד חוויה מגרת חושים, כל שיעור כולל לא רק חומר למידה תיאורטי או מעשי, אלא גם התנסות חיה בשטח, עם רכב קארטינג אישי משלכם שיאפשר לכם להוציא לפועל את כל מה שלמדתם במהלך השיעור.

 

התקדמות במירוץ הזמן של הקארטינג

כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלכם ולהתאים לכם תוכנית עבודה אישית, כחלק ממערך הקורס, תהנו ממערכת מדידת זמנים ממוחשבת וחדשנית, אשר מסוגלת לדייק עד אלפית השנייה וכך לאפשר לכם לראות באיזו מהירות נהגתם הפעם, וכן מהי רמת ההתקדמות שלכם לעומת הפעם שעברה.

בעזרת כלי זה וכלים נוספים, אתם מודעים כל העת לרמה בה אתם אוחזים ויודעים לאן לשאוף ומה נותר לכם ללמוד לצורך ההצלחה המובטחת והניצחון שמחכה לכם מעבר לפינה.

 

התאמה אישית של הלימודים

אמנם הלימודים נעשים בקבוצות, אך כל העת קיימת מערכת אישית לתלמיד, שמאפשרת לו להתחזק בהתאם ליכולותיו האישיות. המאמנים של האקדמיה עומדים הכן, כדי לסייע לכל תלמיד עד להצלחה הבלתי מתפשרת שלו.

 

לסיכום

האקדמיה לקארטינג, היא הכתובת המובטחת שתסייע לכם סוף סוף להגשים חלום ולהפוך לנהגי מירוצים כמו שתמיד רציתם להיות. באקדמיה תקבלו את חומרי הלימוד העדכניים והמעשיים ביותר, כמו גם התנסות חיה בשטח שתאפשר לכם ללמוד דברים נוספים ולקבל אינדיקציה מדויקת על היכולת שלכם במרוצי מכוניות קארטינג ותחרויות עתידיות.

האקדמיה לקארטינג - המקום שלכם להפוך לנהגי מירוצים

אולי יעניין אותך גם