שחקו עם הדמיון שלכם והזמינו דיסק און קי באיזו צורה שבא לכם

לפעמים מרוב עצים לא רואים את היער. כך הדבר גם לגבי עיצוב דיסק און קיי בהתאמה אישית, באיזה צורה שרק תרצו. כדי לעשות לכם חשק, ולהתחיל לשלהב את הדמיון, אספנו עבורכם מגוון של רעיונות לצורות שונות ומשונות של דיסק און קיי, שיעשו לכם כיף על הלב וחשק לדיסק און קיי מהמם, בעיצובכם האישי.

 

התקני זיכרון לאוהבי מוזיקה

להקות והרכבים

אוהבים את פינק פלויד או מעדיפים גראנג' בסגנון פרל ג'אם? או אולי אתם בכלל בקטע של קיס? בעזרת עיצוב אישי של דיסק און קיי, תוכלו לשאת את הסמל של הלהקה או ההרכב האהוב עליכם לכל מקום.

 

כלי נגינה

יש אנשים שעבורם ליצור מוזיקה זה המהות של הכל. עבור אנשים כאלה הגיטרה או הפסנתר היא כמו איבר נוסף. דיסק און קיי בצורת גיטרה, כינור או אפילו פסנתר או אורגן היא מתנה נהדרת ושימושית ליוצרים מסורים שכאלה.

 

דיסק און קיי לאוהבי בעלי חיים

דיסק און קיי לאנשים שעובדים עם בעלי חיים

וטרינרים ועוזרי וטרינרים, מתנדבים בעמותות וספרי וספריות כלבים, אנשים רבים מקדישים את חייהם לבעלי חיים וישמחו לקבל דיסק און קיי עם הסמל של הארגון או החברה שלהם.

 

אנשים שאוהבים בעלי חיים

בין אם חיית הכוח שלכם היא נמלה, פינגווין או עצלן, לכל אחד יש חיה אהובה ומה כיף יותר מלקבל דיסק און קיי בצורת החיה האהובה עלייך שתתלווה אלייך במשך היום ותגרום לך לחייך בכך פעם מחדש.

 

עיצובים מיוחדים לבעלי מסעדה או פאב

עבור אנשים שעובדים בענף ההסעדה, חובבי בירה מושבעים, בעלי פאבים או מבשלות בירה או סתם אנשים שמשום מה החליטו שהם רוצים דיסק און קיי בצורת בקבוק קטשופ, תהיה הסיבה אשר תהיה, כל אלו בהחלט יכולים לעצב לעצמם דיסק און קיי במגוון אינסופי של צורות וצבעים.

 

לטקס סיום מחזור

בוגרי חטיבות ביניים ותיכונים

לכל שכבה יש מספר מאפיינים ייחודיים ובדיחות פנימיות שאדם מבחוץ לא יבין, למרבה המזל, דיסק און קיי צורני מהווה את הדרך המושלמת לפזר את כולם עם חיוך.

 

מסיימי קורסים בצבא

במסגרת אינטנסיבית כמו הצבא, גם בתקופות קצרות יחסית ניתן לפתח ולבנות קשרים עמוקים ומשמעותיים. מסיבה זאת זה רק טבעי שתחפשו דרך מקורית ואישית להנציח את המסע שעברתם יחד ודיסק און קיי צורני היא אפשרות נהדרת.

 

בוגרי תואר ראשון

דיסק און קיי בצורת אמבה לבוגרי תואר בביולוגיה או דיסק און קיי בצורת עלה לבוגרי הפקולטה לחקלאות, האפשרויות והרעיונות הם בלתי נגמרים.

אז עכשיו שקיבלתם המון רעיונות לדיסק און קי בצורות שונות ומשונות, הגיע הזמן לתת דרור לדמיון שלכם ולחשוב על רעיון מקורי משלכם, שיצחיק את החברים או בני המשפחה הקרובים ויעשה לכם ולהם, טוב על הלב.

שחקו עם הדמיון שלכם והזמינו דיסק און קי באיזו צורה שבא לכם

אולי יעניין אותך גם