3 דוכנים שהם חובה בכל אירוע

עונת האירועים בפתח, וזה הזמן להתחיל לתכנן את האירוע הגדול הבא שלכם. כולנו רוצים אירוע שמח, עם מזכרות ייחודיות ואוכל טוב. אין ספק שאחד ההיבטים המרכזיים בכל תכנון אירוע הוא השאלה "האם האורחים יספרו על האירוע הזה לחברים שלהם אחרי שהוא ייגמר?". לכן חשוב לתכנן את האירוע שלכם בקפידה, לשכור את שירותיהם של אנשי המקצוע הטובים ביותר ולא להתפשר.

אחת הדרכים הכי טובות ליצור אירוע בלתי נשכח היא על ידי העמדת דוכנים. דוכנים מיוחדים במהלך הריקודים או בקבלת הפנים יוצרים את קפיצת המדרגה אירוע רגיל לאירוע מושקע. ריכזנו עבורכם את שלושת סוגי הדוכנים שאתם פשוט חייבים שיהיו באירוע המתקרב שלכם.

 

  1. דוכני האוכל הכי שווים

דוכני האוכל הכי שווים, נכון לשנת 2022, הם דוכן נקניקיות לאירועים, קיר דונאטס ועמדת באנים. במרבית האירועים יש גם אוכל שהאולם מספק, אבל דוכני אוכל מספקים חוויה מעבר רק לפתרון תזונתי. דוכני אוכל יוצרים אווירה, תחושה של שפע ויוצרים גיוון ובולטות של האירוע שלכם על פני אירועים אחרים.

 

  1. דוכני צילום מיוחדים

היום, כולם נמצאים ברשתות החברתיות. האורחים שלכם ישקיעו בכם ויבואו מאופרים ולבושים בבגדים הכי יפים שלהם, וזה רק הגיוני שהם ירצו תמונה למזכרת. בדיוק בגלל זה כדאי שיהיה לכם דוכן צילום מיוחד או קיר בנושא, שיהיה עם תאורה וצלם ייעודיים.

את התמונות האלו האורחים שלכם יעלו לרשתות החברתיות, וזו הדרך הכי טובה והכי קלה ליצור רושם על החברים והסביבה שלכם. בשוק דוכני הצילום תוכלו למצוא מגוון פתרונות מלהיבים לתמונות מיוחדות. החל מאותיות גדולות ועד קירות בנושאים כמו הוליווד או גרפיטי.

 

  1. עמדות שתייה ייחודיות

באירוע חשוב שלא יהיה רק אוכל מיוחד – אלא גם שתייה מיוחדת. דוכני שייק פירות בנושא המזרח הרחוק, דוכני שתייה חריפה וקוקטיילים בסגנון אורבני ועמדות ברד – כל אלו דברים שלא תמצאו במרבית האולמות.

אלו בדיוק הדוכנים שיגרמו לאירוע שלכם להיות אירוע בלתי נשכח. בנוסף, עמדות שתייה ייחודיות מאפשרות לספק פתרונות שתייה מלהיבים למי שלא רוצה בר אלכוהולי באירוע שלו – כמו מסיבות Sweet 16 או בר מצוות.

 

סיכום

לסיכום, בכל אירוע צריך שיהיו דוכני אוכל, עמדות צילום בעלות קונספט וגם עמדות שתייה מיוחדת. אל תשכחו שאת הדוכנים האלה עליכם לשכור אך ורק מאנשי מקצוע איכותיים, גם אם הם לוקחים קצת יותר כסף. שכירת דוכנים לאירועים שמנוהלים על ידי בעל מקצוע, תאפשר לכם להיות "בראש שקט" במהלך האירוע ולהתרכז בחגיגות במקום בסידורים.

יש מי שמתלבט אם כדאי ללכת לאיש מקצוע פחות מוכר או מקצועי בתחום הדוכנים לאירועים – על מנת לחסוך כסף. יש בכך היגיון, אך זכרו שבדרך כלל המחיר מעיד על האיכות. שירות טוב יעלה כסף, ושירות טוב הוא בדיוק מה שאתם רוצים שיהיה באירוע שלכם.

פסטיבל

 

אולי יעניין אותך גם