4 דברים שצריך להכין ליום הולדת בחדר בריחה

החלטתם להפתיע בן משפחה או חבר במסיבת יום הולדת בחדר בריחה.

מצאתם את החדר הבריחה המושלם ונראה שהמפעילים כבר ידאגו לכל הפרטים מכאן והלאה.

אך בכל זאת, יש כמה דברים שכדאי שתדאגו להם לפני ההגעה למסיבה – לפניכם הרשימה המלאה.

 

מה מקבלים בהזמנת מסיבה בחדר בריחה?

כשמגיעים לחגוג במקום כמו חדר בריחה ליום הולדת, הדבר העיקרי שמקבלים הוא – השתתפות בחדר הבריחה עצמו. חדר הבריחה יהיה מותאם לצרכיכם ולכן בזמן ההרשמה המפעילים יבררו איתכם מהם תחומי העניין שלכם. בנוסף, גם רמת הקושי של החידות והרמזים יותאמו לרמה שמתאימה למשתתפים, כך כולם יכולים להנות מחדר בריחה שיתאגר אותם במידה הנכונה.

אחרי ההשתתפות באטרקציה, יעמוד לרשות החוגגים מתחם VIP מיוחד. המתחם הזה מיועד למסיבות יום הולדת. בלונים ואביזרי יום הולדת יקשטו את המתחם ונמצא בו גם מסך ענק עם חיבור ליוטיוב. שולחנות עמוסים בחטיפים, שתייה קלה ופיצה יעמדו גם הם לרשות החוגגים.

 

ומה בכל זאת יש לארגן?

אמנם, מפעילי חדר הבריחה דואגים להרבה מן ההכנות למסיבה, אך בכל זאת יש כמה דברים שכדאי שתשימו לב אליהם לפני שאתם מגיעים. על מנת שתגיעו למסיבה הכי מוכנים שאפשר, ריכזנו פה את ארבעת המשימות שיש למלא לפני הגעתכם למתחם חדר הבריחה.

 

תיאום הפרטים אל מול המפעילים

כאמור, חדר הפריחה מותאם לגמרי לצרכי המשתתפים ולאופי החגיגה. על מנת שיוכלו לעשות זאת בצורה המיטבית, אתם צריכים להעביר להם את כל המידע הדרוש. ספרו למפעילים מה אופי הפעילות שאתם מחפשים, ספרו להם מהם תחומי העניין של הילד, כמה אנשים עתידים להגיע למסיבה ומה רמת הקושי המועדפת עליכם.

 

הכנת פלייליסט מוזיקה

עומד לרשותכם מסך ענק וחיבור ליוטיוב. ראשית, בנו פלייליסט שמורכב משירים שמתאימים לאופי המסיבה, וכמובן לטעם האישי של ילד יום ההולדת. בנוסף, מסיבת ריקודים יכולה להיות שינוי מרענן במסיבה, תוכלו לשלב בפלייליסט שירים שיעודדו את המשתתפים לפתוח במסיבה כזאת.

 

קניית עוגה

כמאמר השיר – אין חגיגה בלי עוגה, בכל מסיבה יש את הזה בו מוציאים את עוגת יום ההולדת בליווי שירים. כדי שחוויית המסיבה תהיה מושלמת יש לוודא כי קניתם או אפיתם עוגה מבעוד מעוד. בנוסף, וודאו שיש לכם נרות וגפרורים על מנת להשלים את טקס עוגת יום ההולדת.

 

הכנת משחקי חברה

הזמן שיש לכם במתחם ה-VIP. יכול להיות קסום, אך לפעמים צריך לכוון את החגיגה לכיוון הנכון. כדי לעשות זאת תצטרכו להציע משחקי חברה בדיוק בזמן הנכון. על מנת שלא תצטרכו לחשוב על משחק חברה מתאים בהתראה של רגע, תכינו לעצמכם מבעוד מועד רשימת משחקים שתוכלו להוציא ברגע האמת. כל משחק יכול להיות מתאים, הנקודה החשובה היא לחשוב על המשחקים מראש.

 

ילדת מכבה נרות

אולי יעניין אותך גם