באילו פרחים וצבעים כדאי להשתמש באירוע שלך?

יש כל מיני טרנדים שהולכים וחולפים מן העולם, אולם יש כמה אלמנטים שנכנסו אל העולם כדי להישאר בו לנצח.

אם נסתכל על עולם האירועים, נגלה שכל נושא הקישוט והעיצוב מלא גם באותם טרנדים מתחלפים, אולם גם באלמנטים של עיצוב שלעולם לא הופכים לנדושים או מאוסים.

פרחים הם בהחלט אחד מהאלמנטים העיצוביים שתמיד ישמרו על רעננות ויופי, בלי להיות תלויים באופנה או בזמן, ולכן היום נספר לך איך תוכל לבחור באילו פרחים וצבעים כדאי

להשתמש באירוע שאותו אתה מארגן.

 

פרחים וצבעים באירוע – בעלי נוכחות אדירה

עוד לפני שנתחיל, נספר לך שבחירת פרחים וצבעים באירוע היא בחירה לא פחות מקריטית. מדובר כאן על אלמנט עיצובי בעל נוכחות בולטת במיוחד, שממש אי אפשר להתעלם ממנה. פרחים וצבעים באירוע מכתיבים את האופי של האירוע, ולכן יש להם תפקיד עיקרי בעניין. לחץ כאן כדי לבחון כל מיני סוגים של פרחים וצבעים, ותוכל להתחיל לקבל כיוון ספציפי גם לאירוע שלך.

 

התאמת אופי האירוע לפרחים וצבעים

אז אם באופי עסקינן, חשוב להבין שבדרך לבחור באילו פרחים וצבעים כדאי להשתמש באירוע שלך אתה זה שיכול להכתיב את האופי והאווירה באירוע. לצורך הדוגמה, אם מדובר על אירוע חתונה שנערכת בעונת האביב, ייבחרו בדרך כלל פרחים עונתיים כמו ורדים, לדוגמה, שהצבעים שלהם מתאימים לעונה המשגעת – ורודים, כחולים, תכלת, לבנים, שמנת ועוד. כל אלו מביאים את בשורת האביב, והופכים את האירוע למתאים בצורה מושלמת לעונה.

לעומת זאת, אם מדובר על מסיבת יום הולדת 50, למשל, שנערכת בחצר הבית, תוכלו להיעזר בפרחים שיש להם נוכחות מאסיבית יותר, ומביאים איתם צבעים בולטים יותר בצורה מובהקת. למשל, פרחים כמו חמניות יכולים להתאים לסוג האירוע הזה, והם ישתלבו בצורה מושלמת גם עם הדשא של החצר.

 

אירוע חוץ או אירוע פנים?

בדרך לבחירת פרחים וצבעים, כדאי גם להבין האם האירוע שאתה מארגן נערך בחוץ או בפנים. אירוע שנערך בסביבה חיצונית יצריך שימוש בפרחים בולטים, נוכחים וגדולים יותר, משום שהם אלו שיכולים לעזור בתחימת האירוע לאיזור מסויים, והם לא יכולים להיבלע בכל השטח הגדול. לעומת זאת, אירוע שנערך באיזור פנימי יכול בהחלט להסתמך על פרחים קטנים יותר, שכן המטרה שלהם היא להשתלב בצורה טובה עם החלל הקיים, ולא להשתלט עליו בשום צורה כזו או אחרת.

 

בחירת פרחים וצבעים שעובדת טוב ביחד

לסיכום, אחרי שתכלול את כל הקריטריונים גם יחד, תוכל לבחור בצורה מצוינת פרחים וצבעים שיתאימו לאירוע שלך. מה שבטוח הוא שחשוב שתזכור שהבחירות שלך צריכות להשתלב בצורה הרמונית יחד, כמו למשל סידורי פרחים שמשלבים בין לבן, ורוד ותכלת, סידורי פרחים ירוקים ולבנים וכו'. ככל שהסידורים ישתלבו בצורה טובה יותר יחד, כך כל האירוע יקבל פנים הרבה יותר צבעוניות, נעימות ויפהפיות.

 

וורדים

אולי יעניין אותך גם