את טיול הסנפלינג הזה אסור לכם לפספס!

אוהבים לטייל ולראות את הנוף היפה של הארץ שלנו? חולים על הצפון? לא נרתעים מפעילויות אקסטרים מלהיבות? אם התשובה שלכם לשאלות הללו היא כן, כדאי מאוד שתקדישו כמה דקות למאמר הזה. אנו הולכים לספר לכם כאן על אחד מטיולי הסנפלינג הכי מטורפים בישראל.

מדובר על נקודה שפשוט אסור לכם להחמיץ. היופי הוא שמדובר על טיול שמתאים גם לילדים ולא דורש ניסיון בסנפלינג, כך שאפשר לבוא עם חברים או בני משפחה ולגרום גם להם להתאהב. אז בואו נצא לדרך.

 

מערת קשת

מערת קשת היא אתר גיאולוגי ייחודי בגליל המערבי. למרות שהמקום נקרא מערת קשת, בפועל אין בו מערה היום. בעבר היתה במקום מערה, אך בגלל תהליכים גיאולוגיים שונים התקרה של המערה קרסה, וכל מה שנשאר ממנה זו קשת אדירת מימדים.

האתר הייחודי מושך הרבה מאוד תיירים שבאים להתרשם ממנו, וכמובן חובבי סנפלינג שנהנים לגלוש מהמערה. מה שמיוחד הוא שמדובר על גלישה ללא מצוק או מפל צמודים אלא על גלישה באוויר – חווית אולטימטיבית של אקסטרים טהור.

טיול סנפלינג

למה להגיע למערת קשת?

סנפלינג במערת קשת שונה לחלוטין מסנפלינג במקומות אחרים. קודם כל, מדובר על אתר נגיש יחסית. בשונה מנחלים במדבר יהודה למשל, הגישה אל המערה קלה. בנוסף, לאחר הגלישה ניתן להמשיך ולטייל באזור המיוחד ולעשות לדוגמא את המסלול של נחל שרך.

כך אפשר לשלב גם טיול בטבע וגם פעילות אקסטרים. נקודה נוספת היא הנוף המרהיב שנשקף מהמערה. המערה נמצאת בגובה של כ- 400 מטרים  על פני הים והיא נקודת תצפית מצוינת שממנה נשקף נוף מרהיב לכל עבר.

 

אז איך זה קורה בפועל?

תוכלו להגיע עם הרכב שלכם למרחק של כ- 20 דקות הליכה ממערת קשת. לאחר הליכה בשביל מסומן ומוסדר עם נוף יפהפה תגיעו לנקודה עצמה שבה מתבצעת הגלישה. הגלישה מתאימה מגיל 9 ומעלה ולא צריך להגיע עם ניסיון או ידע קודם בגלישת מצוקים.

כל מה שצריך להביא זה נעליים ובגדים נוחים, והחברה שמבצעת את הגלישה דואגת לשאר הציוד המקצועי כמו חבלים ורתמות. כמובן שתקבלו במקום הדרכה, ליווי, והסבר על כל מה שיידרש.

טיול סנפלינג

אז למה דווקא מערת קשת?

מערת קשת היא פשוט תחנת חובה שאסור להחמיץ. המיקום האטרקטיבי שלה בגליל המערבי מאפשר לכם מזג אוויר נעים ברוב ימות השנה, הגלישה הקלה מתאימה לגלישת סנפלינג ראשונה וגם לילדים, באזור יש נוף מרהיב ומסלולי טיול אטרקטיביים, וכמובן שגולת הכותרת היא הגלישה עצמה שרובה מתרחשת באוויר ולא בצמוד לדופן של מצוק. בקיצור, תכניסו את מערת קשת לתכנון של הטיול הבא שלכם.

 

סיכום

אם אתם מחפשים חווית אקסטרים נהדרת ובלתי נשכחת, עם גישה קלילה ועוד המון אטרקציות ומסלולי טיול באזור – אין שמץ של ספק שמערת קשת היא הכתובת שלכם.

טיול סנפלינג

אולי יעניין אותך גם