אלו הצגות הילדים הכי שוות בישראל

לא פעם אנחנו שומעים על הורים מהשכונה שמתלוננים על הקושי במציאת הצגה טובה לילדים. שכן, אנו נוטים לשמוע בעיקר ביקורות על הצגות שמיועדות לילדים אבל בסופו של דבר מתגלה שהן כוללות תוכן לא תואם גיל. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בהצגות הילדים הכי שוות והכי מתאימות לילדים שלכם, יצאנו לבדוק מהן ההצגות הכי שוות שיש בישראל. הישארו אתנו ותגלו.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שקיבלנו סיוע מצד גורמים חיצוניים שאפשרו לנו לקבל תמונת מצב עדכנית לגבי הצגות הילדים השוות ביותר. ראוי שנציין בפניכם שהגורמים הללו הם גולשים מרחבי הרשת שנענו לבקשה שלנו לסייע בנושא. אל הגורמים הללו הגענו לאחר שפרסמנו פוסט ברחבי הרשת וביקשנו  בעצם לקבל חוות דעת על הצגות הילדים השוות ביותר בישראל. קיבלנו לא פחות מ – 40 שמות של הצגות שונות ובסופו של דבר בדקנו מיהן אלו שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים. כך שבסופו של דבר, ריכזנו בפניכם את 3 ההצגות הטובות ביותר.

 

ההצגה הכי טובה שהגיעה אל המקום ה – 1 : קופיקו

אנחנו מתארים לעצמנו שאתם לא מופתעים שמדובר בהצגה שהגיעה אל המקום ה – 1. שכן, קופיקו מלווה את כולנו כבר שנים והוא באמת גורם לנו לצחוק לא מעט. אם לא די בכך, הוא גם מראה לנו מצבים שאנחנו מכירים ומקנה לנו אפשרות להתמודד אתם על הצד המצחיק ביותר. כרטיסים להצגה של קופיקו תוכלו למצוא אם תגלשו אל אתר קצת תרבות שמציע מגוון רחב של הצגות ילדים איכותיות ושוות.

 

ההצגה הכי טובה שהגיעה אל המקום ה – 2: מיקי – הבית של יעל

אין ילד וילדה בארץ שלא יודעים מי זו מיקי ומי זו יעל. השילוב בין שתי הדמויות האהובות מאפשר לכל ילדי ישראל ליהנות מהצגה הקלאסית בכיכובה של כוכבת הילדים. בהצגה זו מועברים מסרים שכל ילד וילדה צריכים להכיר. בתור הורים לילדים קטנים, אנחנו ממליצים לכם בחום להגיע להצגה זו, מבלי שבכלל ראינו אותה.

 

ההצגה הכי טובה שהגיעה אל המקום ה – 3: הקוסם מארץ עוץ

הרבה גולשים כתבו לנו שהם לא חובבי מחזות זמר, אבל הפעם, הם נשבו בקסמיה של ההצגה הזו. לדבריהם, מדובר בהצגה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • מתאימה לגילאי 3 עד 8
  • יש בה שירים (כמו בכל מחזמר)
  • מאפשרת לילדים להכיר תכונות שונות

אם אתם רוצים להקנות לילדים שלכם ערכים של חברות ולעשות זאת בדרך נעימה ואגבית – כדאי שתזמינו להם כרטיסים להצגה שהם יזכרו גם כשיגדלו.

 

לסיום

עד כאן 3 הצגות הילדים הכי שוות שיש בישראל שאתם צריכים ללכת אליהם עם הילדים שלכם. כעת, כשיש לכם רשימה מצומצמת ומסודרת, נותר לכם רק לבחור את ההצגה המתאימה לכם ביותר. בהצלחה!

רחבת ריקודים

 

אולי יעניין אותך גם