אילו תבשילים מומלץ לעשות על גזייה בטיול

לכל אחד יש את החבר או החברה שיודעים איך להכין תבשילים מעולים בגזייה בטיולי שטח.

אם הגעתם לכאן, כנראה שמצאתם את עצמכם נוסעים הפעם ללא החברים הללו ואתם צריכים לדאוג לעצמכם.

כדי שתוכלו לאכול טוב במהלך הטיול שלכם, ריכזנו עבורכם כמה תבשילים מומלצים שכל אחד יכול להכין.

 

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים במדריך?

רגע לפני שנציין בפניכם את התבשילים המומלצים שניתן להכין על גזייה, חשוב לנו לציין בפניכם שהתבשילים הללו הוצעו לכם לאחר שהעורכים שלנו חשבו לעומק בתחום זה. הרי, כשמכינים תבשילים בשטח, צריך לשים לב שהם עומדים בקריטריונים הבאים:

  1. עשויים מחומרים שיכולים להחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר שונים
  2. קלי משקל
  3. ניתן להכין אותם באמצעות כלי בישול שמתאימים לציוד לשטח

כך שחשוב לנו שתדעו שהתבשילים שיוצעו לכם עומדים בקריטריונים אלו והם מתאימים לכל טיול שטח באשר הוא.

 

תבשיל מספר 1- פסטה ברוטב עגבניות עם טונה

התבשיל שאנחנו אוהבים להכין באופן קבוע בשטח עם גזיות זה התבשיל הנוכחי, הוא קל להכנה ויש לו טעם מדהים. כדי להכין את התבשיל, אתם צריכים להכין מראש חבילת פסטה, מים, רסק עגבניות, קופסת טונה ומלח. אנחנו לא מציעים לכם להוסיף כאן תבלינים ירוקים או אבקת מרק, שכן, אתם תצטרכו לסחוב את כל אלו ולא בטוח שהם יחזיקו מעמד בתנאי השטח. לכן, חשוב שתחשבו על צמצום ותכינו את המנה עם מינימום מרכיבים. תבשלו את הפסטה במים ולאחר מכן תוסיפו את שאר המרכיבים. כעבור כמה ערבובים אתם תקבלו את המנה הטעימה ביותר שאכלתם בשטח.

 

תבשיל מספר 2 – אורז עם ירקות

הטבעוניים והצמחוניים שביניכם שימו לב – זו המנה המושלמת עבורכם. כל מה שאתם צריכים כדי להכין אותה זה שקית של אורז, מים וירק כלשהו. ההמלצה היא להשתמש בירק מקופסת שימורים, אך אם זה יומכם הראשון במסלול, אפשר להשתמש בבטטה או בצל שצפויים להחזיק מעמד כ-12 שעות עד הבישול. כדי ליהנות מהמנה אתם צריכים לטגן את האורז, להוסיף מים ולאחר מכן להוסיף את הירק הנבחר. תבשלו את האורז בהתאם להנחיות שמופיעות על האריזה ותיהנו מכל ביס.

 

תבשיל מספר 3 – קוסקוס עם ירקות

אל דאגה, אנחנו לא מצפים מכם לנפות קוסקוס באמצע המסלול. אתם יכולים פשוט לקחת אתכם שקית קוסקוס מוכנה, כזו שמוסיפים אליה מים רותחים, שמן ומלח ופשוט מערבבים. אם יש לכם תבלינים בהישג יד, מומלץ לתבל את הקוסקוס ולהוסיף אליו תירס, אפונה או גזר מקופסת שימורים. הבחירה בתוספת נתונה לשיקולכם בהתאם לטעמכם האישי.

 

לסיום

עד כאן התבשילים שכדאי ומומלץ להכין על גזייה בטיול. כעת, אתם יודעים מהם, כך שאתם יכולים להיות החברים הללו שתמיד יודעים להכין את האוכל הטוב ביותר בטיולים. תתחדשו על הטייטל החדש ושיהיה בתיאבון!

אש

 

אולי יעניין אותך גם