אילו דברים נכללים בתוך חבילת צילום מקצועית לבת מצווה

הפקה של אירוע בת מצווה מצריך לא פעם בירור מעמיק אודות אנשי מקצוע שמסייעים להפוך את האירוע לבלתי נשכח.  במסגרת סדרת מדריכים שכתבנו בנושא הפקות אירועי בת מצווה, יצאנו לבדוק מהם הדברים שנכללים בתוך חבילת צילום מקצועית שצלמים צפויים להציע לכם. הישארו אתנו ותגלו מהם הדברים שאתם צפויים לקבל כחלק מהחבילות השונות.

 

רקע לכתיבת המדריך

למקרה שהגעתם אל המדריך הנוכחי מבלי לקרוא את המדריכים הקודמים שנכתבו בסדרה, ראוי שנציין בפניכם שמדובר במדריך ה – 4 בסדרה. במדריכים הקודמים עסקנו בנושאים הבאים:

  • בחירה של זרים לאורחי האירוע
  • בחירה של אטרקציות לאירוע
  • בחירה של קייטרינג שמותאם לאירוע

בעקבות מספר רב של פניות שקיבלנו מקרב גולשים שקראו את המדריכים, החלטנו לכתוב מדריך נוסף שיעסוק בחבילות הצילום שמוצעות לא פעם על ידי צלמים מוסמכים. אם פניתם אלינו בבקשה לקבל מידע בנושא, דעו שערכנו בירור מעמיק כדי שתוכלו לקבל את כל הפרטים הדרושים לכם.

 

הדבר ה – 1 שנכלל בתוך חבילת צילום מקצועית לבת מצווה: צילום תמונות סטילס ווידאו

יכול להיות שזה ברור לכם שצילום תמונות סטילס ווידאו יהיו כלולים בתוך חבילת צילום לבת מצווה. ובכל זאת, חשוב לנו לציין זאת. שכן, שמענו לא פעם על בעלי מקצוע לא אמינים שביקשו מהלקוחות שלהם לשלם תשלום נוסף על הצילום הבסיסי הזה (כי הם הציעו חבילה שכוללת את הדברים האחרים). אז חשוב לציין בהזדמנות זו שעליכם לבדוק שהדבר הזה נכלל בחבילה שבחרתם.

 

הדבר ה – 2 שנכלל בתוך חבילת צילום מקצועית לבת מצווה: הדפסת מגנטים

הדבר הנוסף שנכלל לא פעם בצילום של תמונות בת מצווה זה הדפסה של מגנטים במקום. מדובר באחת האפשרויות שישדרגו את האירוע שלכם ויאפשרו לאורחים שלכם לחזור הביתה עם מזכרת איכותית שתישמר לטווח רחוק.

 

הדבר ה – 3 שנכלל בתוך חבילת צילום מקצועית לבת מצווה: אלבום דיגיטלי

צלמים מקצועיים יציעו לכם חבילת צילום שכוללת גם אלבום דיגיטלי. כך שאם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן ומאמץ, כדאי שתבדקו מראש שאתם בוחרים בחבילה שכוללת את האלבום המדובר. במרבית המקרים, האלבום צפוי להגיע אליכם עד כחודש מיום האירוע (ההמלצה שלנו היא לבחור באלבום כזה כדי שתוכלו להקל על עצמכם בנושא זה).

 

כמה מילים על חבילות צילום לפני סיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים, חשוב לנו לציין בפניכם שכל צלם מציע חבילות צילום שונות שכוללות את כל או חלק מהדברים הבאים:

  • צילום תמונות
  • צילום וידאו
  • צילום תמונות והדפסת מגנטים
  • אלבום דיגיטלי ועוד

כך שאתם צריכים לבדוק מהן החבילות שמוצעות על ידי הצלם הנבחר ולבחור את החבילה המתאימה לכם ביותר.

 

לסיום

בהזדמנות זו, נאחל לכם בחירה נכונה של חבילת צילום ושתיהנו מכל רגע. שיהיה המון מזל טוב!

צילום מקצועי

אולי יעניין אותך גם