איך לומדים לעשות קסמים?

כל אחד מוצא את עצמו, באיזשהו שלב בחיים שואל את עצמו "איך אפשר ללמוד לעשות קסמים?" יש מי שרואים בשאלה הזו כסקרנות רגעית, כזו שתביא עמה 2-3 קסמים שילוו אותם לאורך כל החיים. עבורם זו תקופה שצפויה לחלוף. לעומת זאת, יש מי שרואים בשאלה הזו כתהייה משמעותית, כזו שתלווה אותם לאורך שנים ותלד בהמשך עיסוק משמעותי על במות של אירועים קטנים כגדולים. זה לא משנה מי אתם מבין השניים, אם הגעתם לכאן, פרושות בפניכם כל מיני אפשרויות ללמידת קסמים. ריכזנו עבורכם את 3 האפשרויות המוכרות ביותר:

 

באופן עצמאי במהלך צפייה בסרטונים

אם יש לכם את המסוגלות ללמוד באופן עצמאי, זו הדרך שכנראה תתאים לכם ביותר. אתם יכולים פשוט לצפות בסרטונים באמצעות אחת מהאפשרויות הבאות:

 

צפייה בסרטוני יוטיוב

אתם יכולים פשוט לערוך חיפוש ביוטיוב ולכתוב "איך לומדים לעשות קסמים" או "קסמים שאפשר ללמוד לבד". לאחר שתערכו את אחד מהחיפושים הללו, תוצג בפניכם רשימה ארוכה של סרטונים שילמדו אתכם לבצע קסמים באופן עצמאי.

 

צפייה בסרטונים של קוסם

אם אתם בוחרים באפשרות זו, אתם צריכים להיכנס לאתר של קוסם מוכר ולראות סרטונים שלקוחים המופעים שלו. כאן מדובר בלמידה קצת מורכבת, שכן, אתם צריכים לנסות ולהבין איך הוא מבצע את הקסמים ולנסות להגיע לתוצאה זהה מבלי לדעת איך הם מתבצעים. אפשרות זו מתאימה למי מכם שרוצים ללכת על הדרך הקשה אך המאתגרת והמספקת.

 

בהדרכה של קוסם מוכר

יש לא מעט קוסמים שעורכים הדרכות, במהלכם הם מלמדים קוסמים מתחילים או מי שמתעניינים בתחום (ואין להם שום ידע בסיסי) את רזי התחום. אם אתם לא מהאנשים שמסוגלים לשבת וללמוד באופן עצמאי תוך צפייה בסרטונים אז זו האפשרות שתתאים לכם יותר.

לאחרונה נכחנו בהדרכה של קוסם מומלץ, הכרנו דרכו 2 קסמים שמרשימים את כל הסובבים אותנו (אנחנו פשוט לא מפסיקים לשאול עוברים ושבים ברחוב אם הם רוצים לראות קסם מרוב שאנחנו בהתלהבות, אז תכינו את עצמכם, זה הולך לקרות גם לכם). אם אתם רוצים לקבל המלצה חמה על קוסם שילמד אתכם את כל הקסמים הכי שווים, תקליקו על הכתובת הבאה: https://yaron-mind.co.il ותוכלו ליהנות מידע נרחב בכל תחום הקוסמות.

 

פרט חשוב לסיום

חשוב מאוד שתשימו לב, שתי האפשרויות שנכתבו לעיל דורשות תרגול קבוע על בסיס יומי! לאחר שתלמדו לעשות קסמים, אתם צריכים להקדיש זמן רב לתרגול. מדובר בתרגול יומי כפי שנכתב קודם לכן, כאשר בכל יום אתם צריכים להקדיש לפחות שעתיים לעריכת קסמים. ככל שתתרגלו יותר, כך יעלה הסיכוי שלכם להצליח. אם אין לכם כעת זמן פנוי, אנו ממליצים שפשוט תחכו עם החלום שלכם ובינתיים תהנו ממופע של קוסם מוכר.

 

כובע של קוסם

אולי יעניין אותך גם