איזה סוגי מופע יש לאמן חושים?

בעולם של האמנים נוהגים לומר שאמני חושים הם עם בפני עצמו, הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאמני חושים הם אנשים מוזרים שנהנים מדברים מוזרים. הסקרנות שלהם נמצאת אי שם בלא מוכר ובלא ידוע, בבלתי אפשרי ובלא מוסבר בעוד מרבית בני האדם רוצים להבין, לדעת ולא להישאר ללא פתרון. על זה בדיוק מושתת המופע של אמן החושים, על יצירת ההפתעה המושלמת שגורמת לנו להיות חייבים להבין מה בדיוק ראינו וכיצד זה בדיוק קרה. להלן סקירה קצרה על סוגי המופעים של אמני חושים. 

 

מופע קלוז אפ

אמן חושים https://mind-show.co.il שמבצע מופע קלוז אפ יבצע אותו במסגרת קבלת פנים באירוע או במסגרת קיום מופע אינטימי לקהל לא גדול של עשרות אנשים בלבד. מופע קלוז אפ הוא מופע שמתרחש מתחת לאפו של הקהל בקטע של אחד על אחד בקבלת פנים או בקטע של אחד על אחד על במה עם מתנדב מהקהל. באירועים מעט יותר גדולים בהם נוכחים שלוש מאות או ארבע מאות אנשים בקהל מומלץ מאוד למקם שני מסכים גדולים בשני צידי הבמה כדי שהקהל יוכל לשים לב לכל פרט וכל אירוע קטן שמתרחש על הבמה.

 

אקסטרים לאוהבי הפניקה

אמני חושים מבצעים לעיתים קטעי אקסטרים בהם האמן מדגים כיצד הוא בולע חרב או אוכל סכיני גילוח. מדובר בקטעים עוצרי נשימה בהם רמת הסיכון גבוהה ולכן, ישנם אנשים שעלולים להרגיש שזה יותר מידי עבורם ולפיכך, חשבו מראש האם זה מתאים לקהל שלכם ולגילו.

אחד הרגעים הגדולים בז'אנר האקסטרים של אמני החושים הוא כשהאמן עם כיסוי על עיניו צריך לנחש בכלים טלפתיים היכן נמצא הסכין. לפניו, על שולחן שלושה מתקנים קטנים שרק באחד מהם נמצא סכין, שלושת המתקנים מכוסים בשקיות נייר חומות והאמן מוריד את היד בחוזקה על שתי השקיות בהן הוא מעריך שלא נמצא הסכין. במידה ויטעה הסכין ינעץ בידו, לא מיועד לבעלי לב חלש.

 

רק אני והטלפתיה שלי

באחד הקטעים החזקים במופע על חושי מוכיח לכם אמן החושים שהוא יכול לייצר תחושת נגיעה באדם אחר באמצעות העברת אנרגיה מרחוק או יותר מדויק באמצעות נגיעה טלפתית. בנוסף, הוא מראה לקהל כיצד הוא נוגע באדם אחד ואדם אחר מרגיש גם הוא את הנגיעה. האם באמת מדובר במצב טלפתי פיזי בין שני אנשים? אולי כן ואולי לא, לא תדעו זאת גם לאחר המופע אבל תתרגשו מאוד לראות את זה קורה שוב ושוב.

 

היתרונות שיש למופע של אמן חושים

היתרונות שיש למופע של אמן חושים הנם ברורים למדיי ראשית, הוא אינו זקוק למפרטים טכניים מטורפים ומסובכים וקל מאוד להכין לו את מתחם המופע לצורך קיומו. דבר שני, קהל שחווה חוויה שלא ניתנת להסבר נשאר אתה לעוד זמן רב לאחר שהתרחשה. המוח שלנו בני האדם זוכר את מה שאיננו מצליח לפתור, ובדרך כלל הוא זוכר זאת בקטע טוב.

אמן מופיע

אולי יעניין אותך גם